خبرگزاری کار ایران

جان کری با مخالفان اوکراینی در آلمان دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۶

در دیدار کری با رهبران مخالفان اوکراینی راه‌های بازگرداندن آرامش به اوکراین و فرایند سیاسی در این کشور از جمله تشکیل دولت جدید مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد.

«جان کری» وزیر خارجه آمریکا با رهبران مخالفان اوکراین در حاشیه نشست امنیتی «مونیخ» دیدار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یک مسئول بلندپایه در وزارت خارجه آمریکا گفت که کری امروز - جمعه—در حاشیه نشست بین المللی امنیتی در شهر مونیخ آلمان با رهبران مخالفان اوکراینی دیدار می‌کند.

این مسئول آمریکایی افزود که در دیدار امروز «ارسنی یاتسینیوک» وزیر سابق اقتصاد اوکراین که رئیس حزبی است که «یولیا تیموشنکو» نخست وزیر سابق و زندانی شده اوکراین ریاست آن را به عهده داشت، «ویتالی کلیچکو» رهبر حزب «اودار»، «پیترو پوروشینکو» عضو پارلمان و «روسلانا لجشکو» ستاره پاپ اوکراین حضور دارند.

مسئول آمریکایی بلندپایه تصریح کرد که آمریکا نسبت به مذاکرات جاری میان دولت و مخالفان اوکراینی برای پایان دادن به دو ماه اعتراض مخالفان، امیدواری محتاطانه دارد.

وی در ادامه گفت که در دیدار کری با رهبران مخالفان اوکراینی راه‌های بازگرداندن آرامش به اوکراین و فرایند سیاسی در این کشور از جمله تشکیل دولت جدید مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد.

قرار است که رهبران مخالفان اوکراینی برای بررسی اوضاع اوکراین در کنفرانس بین المللی امنیتی مونیخ شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز