خبرگزاری کار ایران

مذاکرات میان دولت و مخالفان سوری در ژنو ادامه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۴

قرار است که هیئت مخالفان سوری یک یادداشت را در مذاکرات امروز ارائه کنند.

مذاکرات میان هیئت‌های مخالفان و دولت سوریه در ژنو۲ امروز - سه شنبه - ادامه یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در مذاکرات امروز میان مخالفان و دولت سوریه که با نظارت «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه برگزار می‌شود، قرار است بیانیه کنفرانس ژنو۱ مورد بحثو بررسی قرار گیرد. این بیانیه خواستار تشکیل دولت انتقالی در سوریه است.

هیئت‌های سوری پیش از ظهر امروز به وقت محلی سوئیس در مقر سازمان ملل در ژنو دیدار کردند.

بر اساس برخی اطلاعات که به بیرون درز کرده، قرار است که هیئت مخالفان سوری یک یادداشت را در مذاکرات امروز ارائه کند.

در همین حال پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی روسیا الیوم اعلام کرد که جلسه نخست مذاکرات امروز در یک سالن و غیرعلنی برگزار می‌شود و پس از آن ابراهیمی به طور جداگانه با هیئت‌های دولت و مخالفان سوری نشست برگزار می‌شود.

هیئت‌های مخالفان و دولت سوریه برخلاف روزهای گذشته امروز به دور از چشم رسانه به سمت سالن مذاکرات در مقر سازمان ملل رفتند. ابراهیمی روز گذشته - دوشنبه - از دو طرف خواسته بود به رسانه‌ها گزارشی در مورد مذاکرات ندهند و در این زمینه احتیاط به خرج دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز