خبرگزاری کار ایران

خبرگزاری یونهاپ:

همه خانواده شوهر عمه رهبر کره‌شمالی اعدام شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۸

خواهر بزرگ‌تر «جانگ سونگ تائک» و همسرش «جون یونگ جین» که سفیر کره‌شمالی در کوبا بود، «جانگ یونگ چول» برادرزاده جانگ که سفیر این کشور در مالزی بود و دو پسر جانگ یونگ چول که هر دو حدود ۲۰ سال داشتند به پیونگ‌یانگ فراخوانده شده و اعدام شدند.

خبرگزاری «یونهاپ» کره‌جنوبی با استناد به منابع مختلف گزارش داد که تمام اعضای خانواده «جانگ سونگ تائک» شوهر عمه رهبر کره‌شمالی به دستور رهبر این کشور اعدام شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو صدای روسیه، یک منبع آکاه به امور کره‌شمالی اعلام کرد که تمام اعضای خانواده جانگ حتی کودکان اعدام شده‌اند.

بر اساس این گزارش، خواهر بزرگ‌تر جانگ سونگ تائک و همسرش «جون یونگ جین» که سفیر کره‌شمالی در کوبا بود، «جانگ یونگ چول» برادرزاده جانگ که سفیر این کشور در مالزی بود و دو پسر جانگ یونگ چول که هر دو حدود ۲۰ سال داشتند به پیونگ‌یانگ فراخوانده شده و اعدام شدند.

جانگ سونگ تائک همچنین دو برادر داشت که هر دو پیش از این به دلیل بیماری مرده بودند.

بر اساس این گزارش، افرادی که در برابر این بازداشت‌ها مقاومت نشان می‌دادند، مقابل منزل خود و در برابر چشم همسایگان‌شان اعدام می‌شدند.

زنانی که رابطه خویشاوندی خونی با جانگ نداشتند، اعدام نشده‌اند.

یونهاپ همچنین گزارش داد که همسر جانگ یونگ چول نیز به اجبار از وی جدا شده و به همراه خانواده‌اش به یک اردوگاه در مکانی دورافتاده فرستاده شده است.

جانگ در گذشته مرد شماره ۲ کره‌شمالی بود ولی در ماه دسامبر گذشته به اتهام تلاش برای کودتا اعدام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز