خبرگزاری کار ایران

در سایه تدابیر شدید امنیتی و تحریم اخوان‌المسلمین؛

همه‌پرسی قانون اساسی جدید مصر امروز آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۱

مراکز رای گیری ساعت ۹صبح به وقت محلی به روی رای دهندگان باز می‌شود و در ساعت ۹ شب بسته می‌شود. همچنین امکان تمدید مدت زمان رای گیری نیز وجود دارد.

مصری ها امروز برای شرکت در همه پرسی قانون اساسی جدید این کشور به پای صندوق‌های رای می‌روند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، شهروندان مصری امروز در سایه تدابیر شدید امنیتی و تحریم جماعت اخوان المسلمین برای شرکت در همه پرسی قانون اساسی جدید این کشور به پای صندوق‌های رای می‌روند. ۵۲ میلیون شهروند مصری واجد شرایط شرکت در همه پرسی هستند.

مراکز رای گیری ساعت ۹صبح به وقت محلی به روی رای دهندگان باز می‌شوند و در ساعت ۹ شب بسته می‌شود. همچنین امکان تمدید مدت زمان رای گیری نیز وجود دارد.

یک منبع نظامی مصری گفت که نیروهای ویژه ارتش و پلیس مراکز رای گیری را تحویل گرفته و تامین امنیت داخل و خارج این مراکز را آغاز کردند.

«محمد ابراهیم» وزیر کشور مصر نیز تهدید کرد که با هر کسی که مانع فرایند همه پرسی شود به شدت برخورد می‌شود.

در همین حال، جماعت اخوان المسلمین و هواداران «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده مصر خواستار تحریم همه پرسی برای قانون اساسی جدید شدند.

بنابر این گزارش، همه پرسی برای قانون اساسی مصر به مدت دور روز برگزار می‌شود و نخستین آزمون دولت موقت مورد حمایت ارتش مصر به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز