خبرگزاری کار ایران

ارتش عراق به منطقه الخالدیه در استان الانبار حمله کرد

کد خبر : ۱۳۵۱۳۸

ارتش عراق این عملیات را برای پاکسازی اعضای گروه تروریستی داعش که در مناطق مسکونی پناه گرفته‌اند انجام می‌دهد.

ارتش عراق حمله به منطقه «الخالدیه» در استان «الانبار» برای پاکسازی این منطقه از افراد مسلح گروه تروریستی «داعش» را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، یک منبع در پلیس الانبار گفت که ارتش عملیات نظامی گسترده‌ای را در الخالدیه علیه اعضای داعش که در مناطق مسکونی پناه گرفته‌اند آغاز کرد.

این در حالی است که بزرگان شهر «فلوجه» بر سر اخراج افراد مسلح تندرو از این شهر و بازگشت آرامش به آن با ارتش عراق به توافق رسیدند.

بر اساس این توافقنامه که از طریق بلندگوهای مساجد به اطلاع اهالی این شهر رسید،، ارتش از شهر عقب نشینی می‌کند و نیروهای پلیس و افراد عشیره‌ای زمام امور آن را به عهده می‌گیرند.

در این توافقنامه آمده است که بزرگان فلوجه با بازگشایی بزرگراه بین المللی به روی کاروان‌های نظامی ارتش و تعیین فرمانده پلیس برای شهر با ارتش به توافق رسیدند.

بزرگان این شهر همچنین از شهروندان خواستند که به محل کار خود برگردند و از صاحبان فروشگاه و مغازه‌داران نیز خواستند که فروشگاه و مغازه‌های خود را باز کنند.

در همین حال، بزرگان عشایر نیز از اعضای گروه تروریستی «داعش» نیز خواستند برای جلوگیری از حمله ارتش به فلوجه آن را ترک کنند.

از طرف دیگر، ارتش عراق برای پاکسازی فلوجه از افراد مسلح تندرو و اعضای داعش این شهر را به محاصره خود درآورده و تانک‌ها و توپخانه‌های خود را در ورودی‌های آن مستقر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز