خبرگزاری کار ایران

مقام‌های اسرائیلی:

نتانیاهو با طرح اولیه پیشنهادی کری موافقت می‌کند

کد خبر : ۱۳۲۷۶۷

این مقام‌ها افزودند که به نظر می‌رسد نتانیاهو با این طرح موافقت کند تا اسرائیل به نافرجام گذاشتن مذاکرات سازش متهم نشده و همچنین بتواند موافقت طرفین آمریکایی و فلسطینی با تمدید مذاکرات به مدت یک سال دیگر را به دست آورد.

برخی مقام‌های مسئول دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که طرح اولیه‌ای که پیش‌بینی می‌شود «جان کری» وزیر خارجه آمریکا به طرفین فلسطینی و اسرائیلی ارائه کند، متضمن اشاره مستقیم به مرزهای ۶۷ و مبادله اراضی در چارچوب سازش دائمی است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این مقام‌ها افزودند که به نظر می‌رسد نتانیاهو با این طرح موافقت کند تا اسرائیل به نافرجام گذاشتن مذاکرات سازش متهم نشده و همچنین بتواند موافقت طرفین آمریکایی و فلسطینی با تمدید مذاکرات به مدت یک سال دیگر را به دست آورد.

این مقام‌ها تاکید کردند که نتانیاهو در جریان رایزنی‌های پشت درهای بسته فاش کرد که «نفتالی بنیت» رهبر حزب خانه یهودی تلویحا گفته است که در صورت موافقت دولت اسرائیل با طرح جان کری، هرگز از این کابینه خارج نخواهد شد.

این مقام‌ها همچنین این گزینه را مطرح کردند که دولت رژیم صهیونسیتی ملاحظات را به این طرح بیفزاید که این امر موجب می‌شود تا حزب خانه یهودی در کابینه ائتلافی باقی بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز