خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر پاکستان:

حملات پهپادی آمریکا پاسخ مناسبی به تروریسم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۲

پاکستان برای از بین بردن ریشه تروریسم و افراط‌گرایی در این کشور مصمم است ولی حملات پهپادی آمریکا اقدامی غیرسازنده بوده و بر این روند تاثیر منفی خواهد داشت.

«نواز شریف» نخست‌وزیر پاکستان تاکید کرد که حملات پهپادی به هیچ عنوان راه حل مناسبی برای مساله تروریسم نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ایندیا اکسپرس، نوازشریف تاکید کرد که پاکستان برای از بین بردن ریشه تروریسم و افراط‌گرایی در این کشور مصمم است ولی حملات پهپادی آمریکا اقدامی غیرسازنده بوده و بر این روند تاثیر منفی خواهد داشت.

وی در جریان سخنرانی در ضیافت نهاری که با حضور سفرای کشورهای اروپایی برگزار شد، گفت: «شما به خوبی از تاثیر غیرسازنده حملات پهپادی آگاه هستید. ما در ارتباط با این حملات با جامعه بین‌الملل تعامل داشته و خواستار پیدا کردن راه‌ها و ابزارهایی سازنده برای از بین بردن تروریسم هستیم.»

شریف با تاکید بر این‌که تروریسم در پاکستان مساله‌ای پیچیده بوده و ریشه در تحولات سه دهه گذشته دارد، گفت که به اعتقاد ما بهترین راه مقابله با این چالش، آگاهی و اتحاد ملی است.

بر اساس این گزارش، نمایندگان پارلمان پاکستان نیز روز گذشته – سه‌شنبه – با صدور قطعنامه‌ای، حملات پهپادی آمریکا به پاکستان را محکوم کرده و آن را نقض تمامیت ارضی و حاکمیت ملی این کشور دانستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز