خبرگزاری کار ایران

شهادت ۴ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیل

کد خبر : ۱۲۴۲۱۸

این چهار شهید از مبارزان جنبش مقاومت اسلامی(حماس) هستند که از مدت‌ها قبل توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری تحت تعقیب قرار داشتند.

نظامیان رژیم صهیونیستی چهار تن از مبارزان فلسطینی را در ورودی اصلی شهر یطا زیف در جنوب الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری به شهادت رساندند.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع عبری زبان مدعی شدند که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی دو «متهم» که سعی در اجرای عملیات در داخل اراضی اشغالی سال ۴۸ فلسطین را داشتند، به شهادت رساندند و مقادیری سلاح و تپانچه در داخل خودرو پیدا شد.
شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که ارتش این رژیم دو مبارز فلسطینی را در جریان تیراندازی و درگیری در منطقه زیف به شهادت رسانده است. این شبکه اعلام کرد که دو شهید فلسطینی سعی در اجرای عملیات مقاومتی علیه اهداف صهیونیستی را داشتند.
این شبکه اعلام کرد که مبارز سوم توانست به سمت منزل خود فرار کند، اما نظامیان صهیونیستی پس از تعقیب و تیراندازی به سمت وی، او را به شهادت رساندند.
اما چهارمین تن در یکی از منازل نزدیک محل وقوع حادثه پناه گرفت و حاضر به تسلیم نشد و در نتیجه درگیری‌های شدیدی میان وی و نظامیان صهیونیستی درگرفت و منجر به شهادت این جوان فلسطینی شد.
منابع رسانه‌ای اعلام کردند که این چهار شهید از مبارزان جنبش مقاومت اسلامی(حماس) هستند که از مدت‌ها قبل توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری تحت تعقیب قرار داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز