خبرگزاری کار ایران

شناسایی یکی از عاملان حمله انتحاری به سفارت ایران در لبنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۴۰

در پی انتشار عکس این عامل انتحاری توسط ارتش، پدر وی به وزارت دفاع لبنان مراجعه کرد و مشخص شد عامل انتحاری «معین ابوضهر» اهل شهر صیدا است.

یک منبع امنیتی لبنانی اعلام کرد که هویت یکی از عاملان انتحاری حمله به سفارت ایران در جنوب بیروت مشخص شد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، این منبع امنیتی گفت که یکی از عاملان انتحاری، اهل شهر «صیدا» واقع در جنوب لبنان و وابسته به گروهی تندرو است.
این منبع امنیتی افزود که نیروهای امنیتی خواستار دیداری با خانواده این عامل انتحاری برای انجام آزمایش «دی ان‌ ای» شدند که در صورت اثبات تعلق وی به این خانواده، جسدش را تحویل آن‌ها دهند.
در همین حال یک منبع قضایی لبنانی نیز گفت که نتایج آزمایش دی ان‌ ای نشان داد که جسد عامل انتحاری با نمونه‌هایی که از پدرش گرفته شده، یکی است.
این در حالی است که در پی انتشار عکس این عامل انتحاری توسط ارتش، پدر وی به وزارت دفاع لبنان مراجعه کرد و مشخص شد عامل انتحاری «معین ابوضهر» است. ابوضهر نخستین عامل انتحاری بود که به سفارت ایران حمله کرد.
از طرف دیگر، ارتش لبنان روز گذشته –جمعه - عکسی احتمالی از عامل انتحاری دوم را منتشر کرد و از کسانی که اطلاعاتی در مورد این عکس دارند، خواست به نیروهای نظامی اطلاع دهند.
بنا بر این گزارش، در حمله دو عامل انتحاری به سفارت ایران که سه‌شنبه هفته گذشته رخ داد، ۲۳ تن کشته و ۱۴۶ تن دیگر زخمی شدند. در این حملات تروریستی رایزن فرهنگی سفارت ایران به شهادت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز