خبرگزاری کار ایران

کشته شدن یک کودک در درگیری هواداران و مخالفان مرسی

کد خبر : ۱۲۲۶۷۶

در درگیری میان هواداران و مخالفان مرسی دو طرف به سمت همدیگر سنگ پرتاب کرده و مخالفان مرسی اقدام به تیراندازی نیز کردند.

در درگیری میان هواداران و مخالفان «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده مصر در شهر «سوئز» یک کودک ۱۰ ساله جان خود را از دست داد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، منابع پزشکی گفتند که در جریان درگیری هواداران و مخالفان مرسی در سوئز «سمیر الجمل» به ضرب گلوله کشته شد.
شاهدان عینی گفتند که بیش از ۵۰۰ تن از هواداران مرسی در منطقه «اول السور» تظاهرات کرده و علیه ارتش و پلیس شعار دادند که در پی آن مخالفان رئیس جمهوری برکنار شده با آنان درگیری شدند.
این شاهدان افزودند در درگیری میان هواداران و مخالفان مرسی دو طرف به سمت همدیگر سنگ پرتاب کرده و مخالفان مرسی اقدام به تیراندازی نیز کردند.
منابع امنیتی مصری نیز گفتند که الجمل زمانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت که همراه با مادرش در حال عبور از محل درگیری بود.
در همین حال شاهدان عینی تصریح کردند که هواداران مرسی نیروهای امنیتی را متهم به استفاده از گلوله‌های واقعی برای متفرق کردن تظاهرات اخوان المسلمین کردند اما نیروهای امنیتی اعلام کردند که مخالفان مرسی اقدام به تیراندازی کرده‌اند و نه نیروهای امنیتی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز