خبرگزاری کار ایران

عدلی منصور:

در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کاندیدا نمی‌شوم

کد خبر : ۱۲۱۸۹۹

منصور قصد دارد پس از پایان ماموریت‌اش به عنوان رئیس‌جمهوری موقت به سر کار سابق خود به عنوان رئیس دادگاه عالی قانون اساسی برگردد.

«عدلی منصور» رئیس‌جمهوری موقت مصر تاکید کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده میلادی کاندیدا نمی‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، منصور در پاسخ به پرسش روزنامه «السیاسه» کویت در مورد کاندیداتوری‌ خود در انتخابات ریاست جمهوری مصر در سال ۲۰۱۴ میلادی گفت که در این انتخابات کاندیدا نمی‌شود.
وی تصریح کرد که پس از پایان ماموریت‌اش به عنوان رئیس‌جمهوری موقت به سر کار سابق خود به عنوان رئیس دادگاه عالی قانون اساسی برمی‌گردد.
منصور چهارم ماه جولای و یک روز پس از برکناری «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری سابق مصر توسط ارتش٬ به عنوان رئیس‌جمهوری موقت سوگند یاد کرد.
در همین حال بر اساس نقشه راه مصر که پس از برکناری مرسی تدوین شد، منصور تا زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار است اواسط تابستان سال آینده برگزار شود، رئیس‌جمهوری این کشور باقی می‌ماند.
این در حالی است که هنوز هیچ کدام از شخصیت‌های برجسته مصری کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده مصر اعلام نکردند اما برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد نامزدی «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع این کشور مطرح شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز