خبرگزاری کار ایران

وائل الحلقی:

پیروزی ملت سوریه در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۶۰

نشانه‌های پیروزی ملت سوریه از طریق دستاوردهای روزافزون ارتش این کشور و از بین بردن گروه‌های مسلح و گسترش امنیت و ثبات در سراسر خاک این کشور خود را نمایان کرده است.

«وائل الحلقی» نخست‌وزیر سوریه تاکید کرد که با تکیه بر همبستگی ملت و ارتش، پیروزی ملت سوریه در راه است.
به گزارش ایلنا به نقل از سانا، الحلقی در دیدار با هیئتی از وکلای مدافع اردنی گفت که نشانه‌های پیروزی به کمک همبستگی ملت و ارتش سوریه نمایان شده است و ملت این کشور به زودی شاهد پیروزی خواهد بود.
وی افزود که نشانه‌های پیروزی ملت سوریه از طریق دستاوردهای روزافزون ارتش این کشور و از بین بردن گروه‌های مسلح و گسترش امنیت و ثبات در سراسر خاک این کشور خود را نمایان کرده است.
الحلقی تصریح کرد که فرهیختگان، وکلای مدافع و اعضای اتحادیه‌ها و سندیکاهای مختلف باید واقعیت جنگ جهانی ظالمانه علیه سوریه را برای افکار عمومی جهان و سازمان‌های بین‌المللی تشریح کنند.
نخست‌وزیر سوریه در این دیدار تاکید کرد که جنگ علیه سوریه امنیت و ثبات منطقه را هدف قرار داده و تشویق به خشونت و تروریسم سازماندهی‌شده می‌کند و در این جنگ از گروه‌های تروریستی تکفیری برای خدمت به منافع صهیو - آمریکایی در منطقه حمایت می‌شود.
الحلقی بر ضرورت پیگرد و محاکمه تمام کسانی که در جنگ علیه ملت سوریه و تحمیل محاصره اقتصادی ظالمانه بر این کشور دست داشته‌اند، تاکید کرده و گفت که افرادی که در جذب مزدوران و تروریست‌ها از همه جای جهان و ارسال آن‌ها به سوریه و حمایت تسلیحاتی و مالی و ایجاد شرایط مناسب برای مزدوران و تروریست‌ها دست داشتند نیز باید محاکمه شوند.
وی همچنین عنوان کرد که رسانه‌های جمعی که در ریختن خون سوری‌ها با تحریک به خشونت و کشتار و فتنه انگیزی و نشر دورغ‌های گمراه کننده در مورد حوادثسوریه دست داشتند نیز باید محاکمه شوند.
نخست‌وزیر سوریه در این دیدار علاوه بر آن تاکید کرد که دولت سوریه از هر گونه طرح سیاسی بین‌المللی صادقانه که بر رد دخالت در امور داخلی سوریه تاکید کند، استقبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز