خبرگزاری کار ایران

برای اعتراض نسبت به حملات پهپادی آمریکا؛

پاکستان سفیر واشنگتن را احضار کرد

کد خبر : ۱۱۷۵۸۸

پاکستان موضع خود را روشن کرده است که حملات پهپاد‌های آمریکا نقض تمامیت ارضی پاکستان و قوانین انسانی بین‌المللی بوده و علاوه بر آن در مسیر تلاش‌های پاکستان برای استقرار صلح و ثبات در این کشور و منطقه مانع ایجاد می‌کند.

وزارت خارجه پاکستان سفیر آمریکا در اسلام‌آباد را برای ابلاغ مراتب اعتراض نسبت به حمله پهپادی اخیر واشنگتن که کشته شدن «حکیم‌الله محسود» رهبر طالبان را به دنبال داشت، احضار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شینهوا، وزارت خارجه پاکستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «برای اعلام مراتب اعتراض و نگرانی درباره حملات پهپادی اخیر، سفیر آمریکا به وزارت خارجه احضار شد.»

در این بیانیه همچنین آمده است که حمله پهپادی اخیر آمریکا به پاکستان، روی طرح دولت برای گفت‌وگو با گروه شبه‌نظامی تحریک طالبان تاثیر منفی داشته است.

وزارت خارجه پاکستان همچنین اعلام کرد که دولت همچنان به تلاش‌های خود برای تعامل با شبه‌نظامیان تحریک طالبان ادامه می‌دهد تا خشونت‌های جاری در کشور پایان یابد.

در این بیانیه همچنین آمده است که پاکستان موضع خود را روشن کرده است که حملات پهپاد‌های آمریکا نقض تمامیت ارضی پاکستان و قوانین انسانی بین‌المللی بوده و علاوه بر آن در مسیر تلاش‌های پاکستان برای استقرار صلح و ثبات در این کشور و منطقه مانع ایجاد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز