خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح کاهش نیروهای صهیونیستی در اطراف شهرک‌های مجاور نوار غزه

کد خبر : ۱۱۶۴۴۴

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داد که از نزدیک شدن به اماکن کشاورزی نزدیک دیوار امنیتی خودداری کنند.

پس از شلیک چندین فروند موشک از نوار غزه به منطقه «عسقلان» و بازگشت تنش به جنوب سرزمین‌های اشغالی ۴۸، ارتش رژیم صهیونیستی شروع به اجرای طرح تخلیه نیروهایش از پایگاه‌های نظامی اطراف شهرک‌های اسرائیلی مجاور نوار غزه و نزدیک دیوار امنیتی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داد که از نزدیک شدن به اماکن کشاورزی نزدیک دیوار امنیتی خودداری کنند.

از طرف دیگر، هر یک از روسای شوراهای شهرک‌نشینی «شعار هانیگیو» و «الون شوشتر» و «حاییم یالین» با ارسال پیام‌هایی جداگانه به «موشه یعلون» وزیر جنگ ارتش رژیم صهیونیستی از وی خواستند با توجه به خطرناک بودن وضعیت امنیتی جنوب سرزمین های اشغالی ۴۸ از تصمیم مربوط به تخلیه پایگاه‌های نظامی مجاور شهرک‌های اسرائیلی عقب‌نشینی کند.

رئیس شورای شهرک‌نشینی اشکول گفت که جنبش مقاومت اسلامی(حماس) تعداد تونل‌های خود را افزایش می دهد و در آینده نزدیک اقدام به شلیک موشک خواهد کرد، به همین دلیل نیروهای ارتش اسرائیل باید برای حراست از شهرک‌های یهودی در محل استقرار خود باقی بمانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز