خبرگزاری کار ایران

تعداد کشته و زخمی‌های انفجارهای بغداد به ۱۲۱ تن رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۲

بغداد روز و شب گذشته شاهد وقوع ۹ انفجار بود که هشت انفجار با استفاده از خودروهای بمب‌گذاری شده و نهمین انفجار توسط یک بمب رخ داد.

در سلسله انفجارهای بغداد ۴۱ تن کشته و بیش از ۸۰ تن نیز زخمی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، بغداد روز و شب گذشته شاهد وقوع ۹ انفجار بود که هشت انفجار با استفاده از خودروهای بمب‌گذاری شده و نهمین انفجار توسط یک بمب رخ داد.
در منطقه «الحسینیه» وقوع انفجار هفت کشته و ۱۶ زخمی در پی داشت و در اثر وقوع انفجار در منطقه «الاعلام» نیز شش تن کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.
منطقه «بغداد الجدیده» نیز شاهد وقوع یک انفجار و کشته شدن شش تن و زخمی شدن ۱۶ تن دیگر بود.
منطقه «الکسره» بغداد نیز شاهد وقوع انفجار بود و در این منطقه سه تن کشته و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند. انفجار در منطقه «الزعفرانیه» نیز باعثکشته شدن پنج تن و زخمی شدن هفت تن دیگر شد.
در همین حال، انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «الدوره» باعثکشته شدن پنج تن و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر شد. در میدان «الطیران» بغداد نیز انفجار جان پنج تن را گرفت و ۱۵ تن دیگر را نیز زخمی کرد.
وقوع انفجار در منطقه «السیدیه» بغداد نیز چهار کشته و ۱۵ زخمی در پی داشت.
از طرف دیگر، درگیری شدیدی میان نیروهای واکنش سریع عراق و نزدیک به ۳۰۰ فرد مسلح وابسته به گروه القاعده در منطقه «جرف الصخره» در شمال شهر «بابل» به وقوع پیوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز