خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

حمایت روسیه از سوریه توازن جهانی جدیدی ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۸۵

موضع گیری‌های روسیه در مورد بحران سوریه این امیدورای را بوجود می‌آورد که نقشه راه جدیدی برای توازن جهانی ترسیم شود.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه گفت که موضع گیری روسیه در مور بحران این کشور و حمایت مسکو از دمشق باعثایجاد توازن جهانی جدید می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اسد در دیدار با «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه در دمشق با تشکر از موضع گیری‌های روسیه در حمایت از کشورش در برابر هجمه خشن و تروریسم تکفیری علیه سوریه، گفت که چنین موضع‌گیری‌هایی باعثایجاد توازن جهانی جدید می‌شود.
رئیس جمهوری سوریه تأکید کرد که موضع گیری‌های روسیه در مورد بحران سوریه این امیدورای را بوجود می‌آورد که نقشه راه جدیدی برای توازن جهانی ترسیم شود.
در همین حال ریابکوف که اکنون در سوریه به سر می‌برد پیش از دیدار با اسد با «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه دیدار کرد و بر موضع مسکو مبنی بر حل مسالمت آمیز بحران سوریه تاکید کرد.
ریابکوف در دیدار با المعلم تصریح کرد که روسیه هر گونه استفاده از زور علیه سوریه را برای حل بحران این کشور رد می‌کند.
معاون وزیر خارجه روسیه افزود که دمشق مدارکی را به روسیه ارائه کرده است که نشان می‌دهد مخالفان از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز