خبرگزاری کار ایران

نتایج یک نظر سنجی نشان داد:

برخورداری از فرصت‌های شغلی بهتر اولویت اصلی مردم جهان برای زندگی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۲۸

«بر اساس گزارش سازمان بین المللی کار از بین ۷ میلیون نفری که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند ۳میلیون و سیصد هزار نفر برخورداری از شغل مناسب و فرصت‌های شغلی بهتر را اولویت اول خود برای داشتن دنیایی بهتر می‌دانند.»

فرصت‌های شغلی بهتر، افرایش مراقبت‌های بهداشتی و برخورداری از آموزش و پرورش مناسب اولویت‌های اصلی مردم جهان در سال ۲۰۱۵ است.

سازمان بین المللی کار(ILO) با انتشار گزارشی اعلام کرد: نتایج یک نظر سنجی در ۱۹۴ کشور جهان نشان می‌دهد برخورداری از شغل مناسب اولویت اصلی مردم در بسیاری از نقاط جهان است.

بر اساس این نظر سنجی که توسط سازمان ملل صورت گرفته است ۷ میلیون نفر از ۱۹۴ کشور جهان،برخورداری ازموقعیت شغلی بهتر، افزایش مراقبت‌های بهداشتی و آموزش و پرورش مناسب را سه اولویت اصلی خود برای داشتن دنیایی بهتر در سال ۲۰۱۵ می‌دانند.

بر اساس گزارش سازمان بین المللی کار از بین ۷ میلیون نفری که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند ۳میلیون و سیصد هزار نفر برخورداری از شغل مناسب و فرصت‌های شغلی بهتر را اولویت اول خود برای داشتن دنیایی بهتر می‌دانند.

گفته می‌شود این نظر سنجی یکی از بزرگ‌ترین نظرسنجی‌های سازمان ملل متحد در طول ۷۰ سال فعالیت آن است.

قرار است نتایج این نظر سنجی با مشارکت سازمان ملل متحد، در الویت برنامه‌های کشور‌های عضو، برای تحقق اهداف توسعهٔ پایدار قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز