خبرگزاری کار ایران

مقابل وزارت توسعه اقتصادی اایتالیا انجام شد:

تجمع کارگران فولاد سازی ترنی در اعتراض به اخراج همکارانشان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۳۳

«یکی از کارگران حاضر در تجمع، در خصوص دلایل تجمع همکارانش اعلام کرد: کارخانه ما مهم‌ترین کارخانه تولید فولاد اینوکس در ایتالیا و اروپاست، به همین علت دولت باید تعهد دهد که هیچیک از کارگران این کارخانه اخراج نخواهند شد.»

روز گذشته صد‌ها نفر از کارگران مجتمع بزرگ فولاد سازی ترنی ایتالیا، بار دیگر در اعتراض به اخراج ۵۵۰ نفر از همکارانشان در برابر ساختمان وزارت توسعه اقتصادی در رم تجمع کردند.

به گزارش دریافتی ایلنا، یکی از کارگران حاضر در تجمع، در خصوص دلایل تجمع همکارانش اعلام کرد: کارخانه ما مهم‌ترین کارخانه تولید فولاد اینوکس در ایتالیا و اروپاست، به همین علت دولت باید تعهد دهد که هیچیک از کارگران این کارخانه اخراج نخواهند شد.

کارگران معترض که به همراه تعدادی از رهبران اتحادیه‌های بزرگ کارگری ایتالیا در این تجمع شرکت داشتند، خواستار کمک دولت برای جلوگیری از اخراج صد‌ها کارگر این کارخانه آلمانی در خاک ایتالیا شدند.

هفته پیش نیز بیش از ۶۰۰ نفر از کارگران این کارخانه در اعتراض به تصمیم مسئولان کارخانه ترنی برای کاهش تولید فولاد و اخراج کارگران به رم آمده بودند.

این در حالی است که قرار است عصر امروز به وقت محلی هزاران نفر از کارکنان بخش دولتی ایتالیا نیز در رم تظاهرات اعتراض امیز برگزار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز