خبرگزاری کار ایران

هشدار کارگری فدراسیون جهانی فوتبال به قطر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۳۲

چکیده: دبیر کل فیفا در نامه‌ای از قطری‌ها خواست تا هر چه سریع‌تر شرایط کارگران در این کشور را بهبود دهد و گزارش خود را تا دوازده فوریه تقدیم فیفا کند.

فدراسیون جهانی فوتبال خواستار بهبود شرایط کارگرانی که قطر را برای جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌کنند شد.

به گزارش دریافتی ایلنا، جروم والکه، دبیر کل فیفا در نامه‌ای از قطری‌ها خواست تا هر چه سریع‌تر شرایط کارگران در این کشور را بهبود دهد و گزارش خود را تا دوازده فوریه تقدیم فیفا کند.

در این بیانیه آمده است: فیفا منتظر است تا قطر پس از سفر اخیر بلا‌تر به این کشور درخواست‌هایی را که از این کشور شده انجام دهد و گزارش خود را به فیفا دهد.

فیفا امیدوار است تا گزارش جدید قطری‌ها قبل از جلسه پارلمان اروپا در بروکسل که قرار است ۱۳ فوریه برگزار شود ارائه داده شود. پیش از این نمایندگان اروپا نگرانی خود را در رابطه با نقض حقوق کارگران در قطر ابراز داشتند و اعلام کردند که این ترس را دارند که کارگران بیشتری به خاطر شرایط نامناسب در قطر با مرگ مواجه شوند.

بلا‌تر بیش از این در سفری که نهم نوامبر به قطر داشت موضوع نقض حقوق کارگران را با امیر قطر در میان گذاشت. برگزار کنندگان جام جهانی به بلا‌تر اطمینان دادند که به حقوق کارگران احترام خواهند گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز