خبرگزاری کار ایران

فرماندار عسلویه مطرح کرد:

مزیت‌های شهرستان عسلویه در سند آمایش گنجانده شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۳۷۹

فرماندار عسلویه گفت: تمام مزیت های شهرستان عسلویه در تدوین سند آمایش گنجانده شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری عسلویه، عبداله نادری فرماندار شهرستان عسلویه در جلسه تدوین سند آمایش شهرستان عسلویه گفت: آمایش سرزمین به ما کمک می کند تا با شناخت وضعیت موجود و بررسی وتحلیل آن مسیر حرکت به سمت آینده را مشخص کنیم و در طول مسیر حرکت به سمت توسعه دچار بلاتکلیفی و سردر گمی نشویم و در شهرستان عسلویه با توجه به مسائل پدافند غیر عامل سندآمایش باید با توجه پدافند غیر عامل تدوین شود.

فرماندار عسلویه که پس از تشریح مرحله مقدماتی سند آمایش شهرستان عسلویه سخن می گفت، افزود: در کنار سایر موارد مطرح شده در سند آمایش شهرستان باید به مزیت های گردشگری ، توسعه صنایع پایین دستی و مبحث انرژی های پاک نیز مورد توجه قرار گیرد.

نادری در ادامه خاطر نشان شد: راه، احیاگر مناطق است و یکی از محورهای اصلی توسعه به شمار می‌رود و  باید به عنوان یکی از عوامل موثر برنامه توسعه استان مورد توجه قرار گیرد. از مباحث بسیار پر اهمیت دیگر که بر زندگی تمام ساکنان شهرستان تاثیر گذار است بحث آلودگی های زیست محیطی است که بررسی آن با دقت ویژه اجتناب ناپذیر است.

فرماندار عسلویه در پایان ضمن ارزشمند شمردن پژوهش‌های علمی بر مطالعه میدانی و توجه به تجربیات ذی نفعان شهرستان در این سند تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز