خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم بوشهر در مجلس:

برای اعتلای تئاتر استان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۱۳۵

منتخب مردم بوشهر در مجلس در نشست با مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: تئاتر را دوست دارم و به مظلومیتش واقفم و برای اعتلای تئاتر استان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر؛ رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان که این روزها با نمایش «آخرین بار کی دیدمت گندم» در تئاتر شهر بوشهر روی صحنه است، پس از اجرای روز پنجشنبه بوشهر را ترک کرد تا روز جمعه در گناوه اولین نشست رسمی خود در دور جدید فعالیت‌هایش را برگزار کند. در اولین نشست، او میزبان حجت‌الاسلام خدری، منتخب مردم بوشهر؛ گناوه و دیلم در مجلس دهم بود.

یاراحمدی پس از این جلسه گفت: در خدمت دکتر خدری بودم و وضعیت کلی اوضاع و احوال تئاتر استان را برایشان ترسیم کردم و تفاهم‌نامه‌های موجود فی‌مابین وزارت نفت و ارشاد را تشریح کردم تا ایشان در جریان امور قرار گیرد و برای بهبود وضعیت تئاتر کمک کنند.

یاراحمدی از شناخت عبدالحمید خدری با تئاتر سخن گفت و در ادامه افزود: خوشحالم که نماینده محترم ما تئاتر را می‌شناسد و خودش نیز به آن علاقمند است.

عبدالحمید خدری نیز در این جلسه گفت: تئاتر را دوست دارم و به مظلومیتش واقفم همان طور که تاثیرگذاری آن را بر جامعه می‌دانم. در کنارتان هستم و برای اعتلای تئاتر استان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

منتخب مردم بوشهر ، گناوه و دیلم بیان داشت: امیدوارم این حمایت ما موجب اعتلای تئاتر استان در کشور شود و شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز