خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش‌فکری استان‌بوشهر:

خواستار همکاری دوجانبه با آموزش و پرورش استان بوشهر هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۵۷۷

در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بر تعامل بیشتر بین این دو نهاد تاکید شد.

به گزارش ایلنا از بوشهر، صبح امروز زهره عالی‌نسب، مدیرکل کانون استان، در آغاز این دیدار با اشاره به تعامل بیشتر بین دو نهاد خواستار تعامل بیشتر مدارس و حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های کانون شد.

وی ضمن تاکید بر نقش موثر کانون در ترویج فرهنگ کتابخوانی به دانش‌آموزان گفت: تشکیل کلاس‌های فرهنگی، تقویت قوه تخیل دانش‌آموزان و پویایی آنان با انجام این فعالیت‌ها از جمله نکات ضروری است که باید به آن بیش از پیش پرداخته شود و این مهم با تفاهم و تعامل کانون و آموزش و پرورش به‌دست خواهد آمد.

عالی‌نسب، همچنین با تاکید بر خرید محصولات فرهنگی، آموزشی و تربیتی کانون، همکاری هر چه بیشتر آموزش و پرورش را در معرفی این محصولات به مسوولان و دانش‌آموزان لازم دانست و خواستار تلاش مجدانه مسوولان آموزش و پرورش شد.

در ادامه جهازی کارشناس مسوول فرهنگی کانون، ضمن ارائه آمار به تجهیز کتابخانه‌های روستایی با مشارکت کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش، فعالیت‌های قصه‌گویی، کتاب‌سازی، نوشتن خلاق در کانون به پتانسیل‌ها وظرفیت‌های موجود اشاره کرد.

یزدانشناس معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  نیز با اشاره به فعالیت‌های 40 گانه کانون خواستار حضور گسترده دانش‌آموزان در مراکز شد.

در ادامه این نشست عبدالمحمد شعرانی، مشاور عالی مدیر کل آموزش و پرورش استان و فتحی معاون پرورشی، ضمن توضیحاتی تشکر خود را از حمایت کانون استان جهت تجهیز کتابخانه‌های روستایی اعلام داشتند.

فتحی با اشاره به این که پایگاه مخاطبان کانون، آموزش و پرورش است، گفت: کانون پرورش فکری مجموعه‌ای موفق بوده و بومی‌سازی تفاهم‌نامه و اضافه‌کردن موارد بیشتر در راستای اجرای آن ضروری است

در پایان کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، با اشاره به فعالیت‌های کانون و آسیب‌شناسی مسائل مطرح‌شده به نزدیک‌بودن سنخیت کاری کانون و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود : جامعه هدف هر دو نهاد یکی بوده و رشد استعدادهای دانش‌آموزان در کانون مکمل آموزش و پرورش است.

 کرمی همچنین با اشاره به محصولات فرهنگی کانون با رویکرد تربیتی، تهیه این محصولات را مفید دانست و بر کیفیت فعالیت‌های اجرایی بین دو نهاد در زمینه‌های مختلف تاکید کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز