خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر خبر داد

احداث ۵۵ چمن مصنوعی در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به هوشمندسازی ۴۵ درصد مدارس استان بوشهر، گفت: طرح تقویت پایه علمی دانش آموزان استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر؛ ناصر کرمی ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در راستای هوشمندسازی مدارس استان اقدامات خوبی صورت گرفته است و امسال نیز هوشمندسازی مدارس استان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر فرهنگی در استان بوشهر فعالیت دارند، اضافه کرد: سه هزار و ۸۹۶ نفر در مقطع ابتدایی و سه‌هزار و ۶۵۰ نفر در مقطع متوسطه و مابقی در هنرستان‌ها و مدارس فنی و حرفه‌ای مشغول به کار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تجلیل از ۱۰ معلم برتر استان بر اساس شاخص‌های تعیین شده، خاطرنشان کرد: برنامه تقدیر از معلمان جوان به‌عنوان معلمان پژوهشگر، پیشکسوتان فرهنگی، شاعران و مربیان بهداشت و تربیت بدنی نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح تقویت پایه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر، اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های ویژه کنگوری‌ها از جمله برنامه‌های این طرح است.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود از توسعه اتوماسیون اداری استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ۱۰ درصد از مدرسه‌های استان بوشهر شامل ۲۱ مدرسه ابتدایی و ۳۴ مدرسه متوسطه با اعتبار ۱۸.۷ میلیارد ریال به چمن مصنوعی مجهز می‌شوند.

کد خبر : ۳۶۲۱۲۸