خبرگزاری کار ایران

به همت مدیرکل کانون استان برگزار شد؛

ویژه برنامه گرامیداشت مقام زن و روز مادر با حضور بانوان فعال استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۴۱۷

همزمان با گرامیداشت مقام زن و روز مادر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان‌استان ویژه برنامه های متنوعی را در مراکز فرهنگی هنری این استان برگزار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،
در ویژه برنامه ای که با حضور زهره عالی نسب مدیرکل کانون استان،  به میزبانی کانون پرورش فکری صبح روز چهارشنبه 18 فروردین ماه برگزار شد از بانوان فعال استان و پرسنل زن اداره کل با اهداء  لوح تقدیر قدردانی شد.
 
گفتنی است در این مراسم حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بیات رئیس دانشکده الزهرا، جمالی مشاور امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان، نداف کارشناس اداره کل آموزش و پرورش، نبوی مشاور بانوان اداره کل آموزش و پرورش  و قربانی معاون فرماندار بوشهر حضور داشتند.
 
شایان ذکر است کانون پرورش فکری استان ، به مناسبت هفته زن اقدام به اکران و نمایش فیلم با محوریت زن کرده و دو فیلم "سر به مُهر و انارهای نارس" را در سالن آمفی تئاتر مرکز 2 به نمایش گذاشت.
 
به گفته زهره عالی نسب هدف از برگزاری این برنامه گسترش فرهنگ حلم، صبر، آرامش و مهربانی است که امیدواریم با تماشای این آثار یادآور و قدردان زحمات و رنج های بی پایان زنان پاک و بی‌همتای سرزمین‌مان باشیم.
 
همچنین به گفته مدیرکل کانون استان،  مراکز فرهنگی هنری کانون نیز با اجرای ویژه برنامه های متنوعی این روز را گرامی داشتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز