خبرگزاری کار ایران

از محل ارزش افزوده و آلایندگی

8.2 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دشتی تخصیص یافت

فرماندار دشتی؛ از تخصیص 8.2 میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده و آلایندگی به شهرها و روستاهای شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا مهرجو در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی، گفت: در این مدت توجه ویژه‌ای به عمران روستایی صورت گرفته به طوری ۱۷ کیلومتر آسفالت در ۳۶ روستا، ۴۴ بوستان روستایی و شش زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

مهرجو همچنین از راه‌سازی ۲۲ کیلومتر و بهسازی وتعریض ۱۹ کیلومتر خبر داد و اظهار کرد: گاز رسانی به ۱۴ روستا با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال اجرا شده که تاکنون گاز رسانی به ۷ روستا افتتاح شده و مابقی آن نیز در سه ماهه اول سال ۹۵ افتتاح می‌شود.

وی افزود: در سال جاری علی رغم محدویت منابع و وضعیت خاص تخصیص‌ها در دهفته دولت و دهه مبارک فجر تعداد زیادی از پروژه‌ها در بخش عمران شهری و روستایی، حوزه راه‌ها و منابع آب به بهره برداری رسید که دو مجتمع آبرسانی بخش شنبه و طسوج و روستاهای بخش مرکزی مهم‌ترین آن است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه شبکه برق شهری و روستایی این شهرستان توسعه و تقویت شده است، یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی عملیات اجرایی پست ۱۳۲ کیلو وات شنبه نیز آغاز می‌شود و مشکل برق آن منطقه نیز مرتفع می‌گردد.

وی تصریح کرد: در سال ۹۳و۹۴ با تلاش‌های همه دستگاه‌های اجرایی، استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شد به طوری که در سال گذشته ۲۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌ها عمرانی جذب شده که از عنایت و تلاش استاندار بوشهر و پیگیری نماینده مردم دشتی و تنگستان در جذب این منابع تقدیر می‌شود.

مهرجو با بیان اینکه ۲۶۵ پروژه نیمه تمام در سطح شهرستان وجود داشت، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط همه مدیران استانی و شهرستانی در دو سال اخیر ۱۴۸ پروژه نیمه تمام در سطح شهرستان افتتاح شده است و با اقدامات عمرانی تعداد پروژه‌های نیمه تمام به ۱۲۰ پروژه تقلیل یافت که یک رکورد خوبی در کاهش تعداد پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان است.

کد خبر : ۳۵۵۴۴۸