خبرگزاری کار ایران

با اعلام رای هیات داوران؛

برگزیدگان نخستین جشنواره مونولوگ ایثار و شهادت معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۸۹۶

نتایج آرا هیات داوران نخستین جشنواره مونولوگ ایثار و شهادت استان بوشهر اعلام شد.

به گزارش ایلنا از بوشهر، هیات داوران نخستین جشنواره مونولوگ ایثار و شهادت متشکل از جهانشیر یاراحمدی، جوهر تنگستانی و محمد مطفری برگزیدگان این جشنواره را به شرح زیر اعلام کردند.

طراحی صحنه:

لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به امین خیاط، طراح صحنه نمایش «با من به جهنم بیا»

گریم:

لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به قحطبه فخرایی، طراح گریم «نمایش با من به جهنم بیا»

بازیگری زن:

لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به مینا حیدری بازیگر نمایش «وقتی خوابم تو خواب من بیا» تعلق گرفت و هیات داوران نیلوفر داوودی را برای بازی در نمایش «سرهنگ جاده مسلسل» به عنوان بازیگر برتر معرفی و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و حایزه نقدی را به وی اهدا کرد.

بازیگری مرد:

لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به عباسعلی معتمدی بازیگر نمایش «ستاره سهیل» و بازیگری برتر همراه با اهدا لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به حسن فولادی بازیگر نمایش «با من به جهنم بیا» تعلق گرفت.

نمایشنامه‌نویسی:

لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به عباسعلی معتمدی برای نمایشنامه «ستاره سهیل» و عنوان برتر این بخش همراه با لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به حسین زارعی برای نمایش «سرهنگ جاده مسلسل» تعلق گرفت.

کارگردانی:

در این بخش قحطبه فخرایی برای نمایش «با من به جهنم بیا» موفق به کسب مقام برتر، لوح تقدیر، تندیس جشنواره همراه با جایزه نقدی شد و از راضیه رضائی برای نمایش «سرهنگ جاده مسلسل» تقدیر و جایزه نقدی به وی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز