خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر خبر داد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 32 پروژه عمرانی به در تنگستان

استاندار بوشهر گفت: به مناسبت دهه فجر 32 پروژه عمرانی با اعتبار 27 میلیارد و 600 میلیون تومان در شهرستان تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی سالاری در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان تنگستان اظهار کرد: برخی از پروژه‌های مهم  را در روستاها در نظر گرفتیم تا براساس جمعیت مشخص از امکانات ویژه بهره ببرند.

وی افزود: 19 زمین چمن مصنوعی در تنگستان احداث خواهد شد که 10 زمین امروز به بهره‌برداری خواهد رسید و 9 زمین دیگر نیز در روزهای آینده افتتاح می‌شود.
 
استاندار بوشهر ادامه داد: در شهرهای تنگستان 3 زمین چمن در نظر گرفته‌شده که دو زمین چمن ورزشی آن احداث‌شده و یک زمین دیگر نیز در هفته‌های آتی افتتاح می‌شود.
 
سالاری در ارتباط با پارک‌های بوستان روستایی بیان داشت: ساخت 70 پارک یا بوستان روستایی در دست اقدام داریم که زمین را از بنیاد مسکن گرفتیم و طراحی انجام‌ شده و تا هفته دولت آینده همه این پارک‌ها را در شهرهای مختلف به بهره‌برداری می‌رسانیم.
 
وی اضافه کرد: برای این پارک‌ها، امکانات بازی کودک و نوجوان، زمین والیبال و سایر امکانات رفاهی و تفریحی در نظر گرفته‌شده است.
 
استاندار بوشهر بابیان اینکه در کل شهرستان تنگستان 100 میلیارد تومان پروژه عمرانی در دست اجراست، گفت:  خوش‌بین هستیم این پروژه‌ها ر در هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.
 
سالاری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دهیاران گفت: امکانات ایجادشده در روستاها برای استفاده مردم است و باید نیازهای مردمی توسط دهیاران اولویت‌بندی شده و طرح‌های در حال اجرا را با جدیت نظارت کنند تا با هزینه کمتری ساخته شود.
 
وی با بیان اینکه تقویت دهیاری‌ها از اولویت‌های برنامه‌های ماست، اظهار کرد: دهیاران غیر ساخت طرح‌های مختلف عمرانی، به امور آموزشی و مسائل اجتماعی و تربیت فرزندان روستایی هم توجه کنند، چراکه با انجام این اقدامات، حمایت‌های خوبی از دهیاران خواهد شد.
 
استاندار بوشهر با تأکید بر برگزاری مسابقات علمی بین دانش‌آموزان و حمایت از دانش‌آموزان موفق روستایی گفت:  تقویت آموزش و تربیت فرزندان در روستاها، آینده جامعه را تضمین خواهد کرد.
 
سالاری اضافه کرد: حمایت از دهیاری‌ها فقط برای احداث ساختمان بلکه باید مجهز شوند تا در امورات آموزشی و اجتماعی نیز مؤثر باشند.
 
وی افزود: نظر مردم در اولویت‌بندی و چگونگی اجرای پروژه‌ها برای ما مهم است و این نظرات مردمی را از دهیاری‌ها اخذ می‌کنیم.
کد خبر : ۳۴۴۸۱۲