خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر مطرح کرد

توسعه تجارت و حمل‌ونقل دریایی در کنگان/ افزایش اعتبارات آلایندگی

استاندار بوشهر گفت: تجارت و حمل‌ونقل دریایی در شهرستان کنگان توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، مصطفی سالاری در جمع خبرنگاران در کنگان اظهار کرد: در دهه فجر امسال  ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در کنگان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افزایش اعتبارات آلایندگی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: امسال عوارض آلایندگی در خارگ، کنگان و عسلویه سه برابر افزایش خواهد یافت که نقش مهمی در اجرای طرح‌های عمرانی در استان دارد.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح آبشیرین‌کن کنگان با حضور مسئولان وزارت نیرو خبر داد و افزود: این پروژه هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد که نقش مهمی در تامین آب در این شهرستان خواهد داشت.

وی از توسعه شهرستان کنگان در زمینه‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه تجارت، حمل و نقل دریایی و پروژه‌های عمرانی برای توسعه کنگان انجام شده است و طرح‌های مهمی نیز در دست اجرا است.

سالاری توسعه راه‌ها را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم استان بوشهر عنوان کرد و گفت: کمربندی کنگان یکی از پروژه‌های خوبی است که باعث تسهیل در حمل و نقل در این محور می‌شود و تسریع در اجرای آن را در دستور کار داریم.

وی در ارتباط با اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر نیز خاطرنشان کرد: به‌دنبال تعامل سازنده با نفت و تقویت نیروی انسانی با آموزش‌های حرفه‌آموزی هستیم.

سالاری با اشاره به افزایش امنیت روانی و آرامش در سطح جامعه، اضافه کرد: دلیل این مهم بیان مطالبات مردم به صورت آزادانه و عدم محدود شدن برای بیان انتقاد است.

استاندار بوشهر در سفر به کنگان چند پروژه مهم را افتتاح کرد.

کد خبر : ۳۴۴۳۶۷