خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشتی خبر داد:

احداث 11 زمین چمن مصنوعی در روستاهای دشتی

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۴۲

فرماندار دشتی گفت: تا پایان سال جاری 11 زمین چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان با اعتبار قریب به 21 میلیارد ریال احداث می شود.

به گزارش ایلنا،غلامرضا مهرجو در جمع دهیاران شهرستان دشتی بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی ویژه دهیاران تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین دوره‌هایی می‌تواند کمک شایانی به دهیاران در جهت رشد و توسعه روستا کند.

غلامرضا مهرجو با اشاره به اینکه حضور دهیاران در این دوره‌های آموزشی ضرورت دارد، از توجه دولت تدبیر و امید به روستاها خبر داد.

وی بیان کرد: در سال جاری علی رغم همه مشکلات توجه ویژه ای به عمران و آبادی روستاها صورت گرفت به طوری که 40 درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان به عمران روستایی اختصاص یافته است.

مهرجو اضافه کرد: همچنین در هشت ماهه امسال 30 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و آلایندگی به حساب دهیاران شهرستان واریز شد که این امر نقش مهمی در عمران و آبادی روستا بدنبال دارد.

وی از اجرای طرح‌های امید در سطح روستاها خبر داد و گفت: در سال جاری با عنایت ویژه استاندار بوشهر پروژه ها در قالب طرح‌های امید در سطح شهرها و روستا در دست اجرا است که تلاش می شود در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

مهرجو با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه ها تحول عمده ای در روستاها ایجاد می کند، گفت: 11 زمین چمن مصنوعی در سه بخش کاکی، شنبه و طسوج و مرکزی با اعتبار قریب به 21 میلیارد ریال احداث خواهد شد که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

وی همچنین از احداث 47 بوستان روستایی در سطح روستاها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز