خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس در بوشهر

چهار اصلاح‌طلب و یک نامزد اصول‌گرا در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

حضور سه اصلاح‌طلب و یک نامزد اصول‌گرا در فرمانداری بوشهر در یک بازه زمانی تقریبا یکسان نشان از عزم اصلاح‌طلبان با کاندیداهای متعدد در میان تک گزینه اصول‌گرایان تا این ساعت خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، حمیده کللی یکی از کاندیداهای امروز، در حاشیه ثبت‌نام برای انتخابات مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: آمده‌ام تا با تدبیر و امید در جهت توسعه اقتصادی و پیشرفت استان و جوانان قدم بردارم.

وی ادامه داد: آینده‌سازان ایران جوانان هستند و به همین دلیل اهداف خود را آرامش، رفاه، اقتصاد و پیشرفت جوانان قرار داده‌ام.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به حوزه بانوان و حقوق قانونی آنان در جهت توانمندی در بخش‌های مختلف فراهم کردن فرصت‌های جدید اشتغال، ارتقا شاخص‌های سلامت و بهداشت به ویژه در بخش بانوان با افزایش زیرساخت‌های لازم، ارتقا شاخص‌های محیط زیست، توسعه بخش عمران با افزایش اعتبارات و همچنین توجه و حمایت ویژه به جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تقویت زیرساخت‌های گمرکی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های گمرکی و اشتغالزایی بالا در حوزه گمرک و معقول کردن تعرفه‌های سنگین گمرکی از دیگر برنامه‌های من است.

همچنین در حاشیه امروز افراد صاحب نامی همچون، جمیری نماینده فعلی مردم بوشهر در مجلس، حجت‌الاسلام آل بویه،امان الله شجاعی ثبت نام کردند.

محمد دادفر نیز با حضور در وزارت کشور برای حوطه بوشهر گناوه و دیلم ثبت نام کرد.

دادفر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ششم و مخبر کمیسیون اصل نود مجلس در آن دوره بود.

وی همچنین اولین نشریه دارای مجوز را به نام آئینه جنوب پس از انقلاب در بوشهر منتشر کرد.

کد خبر : ۳۳۲۶۲۳