خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی ایران:

تعامل فعالان اقتصادی با قوای سه گانه بستر کار را هموار تر می کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۷۲

اتاق بازرگانی استان بوشهر از اتاق‌های مطرح در سطح کشور است که می تواند همواره در اقتصاد کلان کشور تاثیر گذار باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: تعامل سازنده با قوای سه گانه می تواند زمینه ساز هموار تر شدن و حل مشکلات بخش اقتصادی کشور شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین شافعی روز شنبه در آیین آغاز به کار ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان بوشهر افزود: حرکت فعالان اقتصادی در راستای اقتصاد باید با تکیه بر انسجام شکل بگیرد.

وی یادآورشد: درشرایط کنونی اقتصاد درکشور با شرایط ویژه ای مواجه ایم که برخی از این اتفاق ها از بی برنامه بودن خودمان درگذشته ناشی شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ابران اظهارداشت: باید نگاه مقابله با مشکلات اقتصادی به سمت و سوی مبارزه با این شرایط تقویت شده و مانند زمان دفاع مقدس مبارزه کنیم.

شافعی ادامه داد: فعالیت های اقتصادی در استان بوشهر دارای قدمت بوده و به لحاظ دارا بودن ظرفیت در بخش های مختلف یک نقطه استراتژیک در اقتصاد کشور محسوب می شود.

وی گفت: استان بوشهر دارای پتانسیل های مختلف به ویژه در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی و حمل و نقل است.

شافعی اضافه کرد: در زمان گذشته بوشهر دریچه اصلی تجارت در کشور بوده و در آینده نیز آنچه در زمینه تجارت مد نظر است بوشهر به عنوان ایفاگر نقش اصلی در این راستا موثر خواهد بود.

وی افزود: نسبت به بوشهر باید یک نگاه متفاوت ملی صورت بگیرد.

شافعی یادآورشد: اتاق بازرگانی استان بوشهر از اتاق‌های مطرح در سطح کشور است که می تواند همواره در اقتصاد کلان کشور تاثیر گذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز