خبرگزاری کار ایران

جشنواره بزرگ علمی، فرهنگی، ورزشی فجر دشتستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۴۳

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان: بدون شک این جشنواره، بزرگترین جشنواره تاریخ ورزشی شهرستان دشتستان است و نوید دهنده روزهای طلایی برای ورزش شهرستان دشتستان است.

جشنواره بزرگ علمی، فرهنگی، ورزشی فجر دشتستان امروز، در سالن امام خمینی برازجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در این آیین با تبریک دهه فجر و با تقدیر از حاضرین در سالن گفت: خوشحالم که بار دیگر شور و نشاط و اشتیاق را در ورزش دشتستان می‌بینم.

نادر آزاده افزود: بدون شک این جشنواره، بزرگترین جشنواره تاریخ ورزشی شهرستان دشتستان است و نوید دهنده روزهای طلایی برای ورزش شهرستان دشتستان است.

وی اظهار داشت: جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان دشتستان با هدف ایجاد شور و نشاط و تعمیق ارزشهای اسلامی و انسانی و اخلاقی در ورزش دشتستان و نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در این شهرستان بنیان گذاری شد.

آزاده، با بیان این که از حدود یک ماه پیش دبیرخانه جشنواره در اداره ورزش و جوانان دایر شد، اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم ۱۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: در بحثورزش همواره درس، اخلاق و ورزش مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و ما در این جشنواره به این دغدغه مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت خدمتگذار و وزارت ورزش و جوانان را توجه کرده‌ایم و در این راستا حرکت خواهیم کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان، جامعه هدف این جشنواره را همه ی اقشار و سنین افراد جامعه عنوان کرد و افزود: ما مسابقاتی را برای کودکان، میانسالان، پیشکسوتان برگزار می‌کنیم و حتی این جشنواره شامل معلولین بزرگوار ما نیز است که در ۶ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این جشنواره در ۱۷ رشته برای بانوان و در ۱۶ رشته برای آقایان برگزار می‌شود و برپایی ۶ همایش کوهپیمایی و پیاده‌روی و رالی خانوادگی نیز جزء برنامه‌هاست و اختتامیه هم ۲۶ بهمن ماه خواهد بود.

نادر آزاده ادامه داد: در دهه مبارک فجر، ۸۰ برنامه ی ورزشی بسیار زیبا در سطح شهرستان دشتستان برگزار می‌شود و من امیدوار هستم که انشاالله مسئولین محترم و مردم عزیزمان با حمایت و استقبال از این جشنواره کمک کنند ورزش شهرستان جایگاه مطلوب خود را پیدا کند.

وی از برگزاری ۸ کارگاه اموزشی ورزشی نیز خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها توسط سازمانهای مردم نهادی که در سطح شهرستان فعال هستند، برگزار خواهد شد.

آزاده اظهار داشت: یقینا و بدون شک این جشنواره رونقی دوباره به ورزش شهرستان خواهد داد و ما سال آینده آن را با کیفیت بهتر و مطلوب تری برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در نشستی که در مرکز داشته‌ایم امیدواریم که جشنواره سال آینده به صورت استانی برگزار شود و برای رونق بخشی به ورزش کشور بتوانیم این را در سطح ملی به عنوان یک الگو معرفی کنیم.

فرماندار دشتستان در این آیین با تبریک آغاز دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران که با ایدئولوژی بزرگ، مردم سالاری دینی ملهم از اندیشه الهی و نفی طاغوت و با رهبری عالمانه و مدبرانه بنیان گذار و رهبر فرزانه و کبیر آن حضرت امام و با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر این سرزمین کهن به بار نشست.

ارسلان زارع افزود: جا دارد ما به مناسبت این پیروزی بزرگ جشن بگیریم و جشنواره برگزار کنیم.

وی با قدردانی از برگزار کنندگان این جشنواره افزود: آرزو می‌کنم این جشنواره به نحو شایسته برگزار شود تا الگویی برای تکرار آن در سالهای آینده نه فقط برای دشتستان بلکه برای شهرستانهای دیگر استان هم باشد.

زارع اظهار داشت: ما دنبال این هستیم که هم ورزش همگانی را رونق بخشیم و نشاط اجتماعی بیشتر مردم فهیم و عزیز دشتستان خودمان را ببینیم و هم نگاه ما به ورزش قهرمانیست چرا که امروز ما و همه شما به ملی پوشان خودمان افتخار می‌کنیم.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: از این بابت مطمئن هستیم که آینده نیز علاوه بر این که شاهد موفقیت ملی پوشان خود اعم از آقا و خانم خواهیم بود، ملی پوشان جدیدی را نیز ببینیم که در عرصه‌های بین المللی بر صحنه‌ها خواهند درخشید.

در این آیین علاوه بر برگزاری سرود و رژه تیمها و هیاتهای شرکت کننده در مسابقه و تهیه نان محلی توسط هیات عشایری روستایی، سوگندنامه جشنواره نیز توسط امید سه کناری، ملی پوش برازجانی تیم هندبال کشورمان قرائت شد؛ همچنین، محمدحسین زاهدی فرد که تنها داور بین المللی فوتبال استان است نیز اهداف جشنواره را بیان کرذ و رسیدگی مسئولین به ورزش دشتستان و احیای ان را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز