خبرگزاری کار ایران

جمعه شب در برازجان صورت گرفت؛

استقبال پرشور مردم و مسئولین از هندبالیست برازجانی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۶۸

امید سه کناری، بازیکن چپ دست تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران که در جام جهانی ۲۰۱۵ قطر حضور موفقیت آمیز داشت، جمعه شب در میان استقبال پر شور مردم وارد برازجان شد.

هندبالیست ملی پوش برازجانی شامگاه جمعه در زادگاهش مورد استقبال هواداران و مسئولین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، امید سه کناری، بازیکن چپ دست تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران که در جام جهانی ۲۰۱۵ قطر حضور موفقیت آمیز داشت، جمعه شب در میان استقبال پر شور مردم وارد برازجان شد.

در آیین استقبال از وی که برخی روسای هیات های ورزشی و اعضای شورای اسلامی نیز حضور داشتند، رییس ادارهی ورزش و جوانان دشتستان با عرض خیر مقدم به سه کناری گفت: باید خداقوتی جانانه به این ورزشکار بزرگ و قهرمان گفت چرا که نام دشتستان و برازجان را در دنیا طنین انداز کرده است.

نادر آزاده افزود: قطعا در آینده و در مراسمی رسمی از این ورزشکار قهرمان تجلیل خواهیم کرد.

امید سه کناری نیز با قدردانی از برگزار کنندگان مراسم استقبال اظهار داشت: از مسئولین شهر، مردم عزیز و تمام ورزشکارانی که که در این مراسم حضور دارند تشکر می کنم و خدا را شاکرم که در جمع این عزیزان قرار دارم.

بازیکن برازجانی تیم ملی هندبال کشورمان افزود: از دلسوزی ها و پیگیری های چندین ساله ی استاد خودم حاج رضا مصباحی و دوست عزیزم رضا عباسی و نیز خانواده ام نیز قدردانی می کنم زیرا زحمات زیادی برای من کشیده اند و اگر موفقیتی حاصل شده در ابتدا لطف خدا و بعد هم حمایت این عزیزان بوده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی هندبال ایران امسال، برای نخستین بار بود که در جام جهانی حضور می یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز