خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۷۱

معاون استاندار بوشهر اظهار کرد: با همت همه مسئولان، استان بوشهر از لحاظ اجرایی، امنیتی و ترافیکی برای میزبانی دولت تدبیر و امید مشکلی ندارد و آمادگی لازم در این استان وجود دارد.

در نشست شورای اداری استان بوشهر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه تمام امکانات لازم برای سفر رئیس جمهور به بوشهر فراهم شده است اظهار داشت: مردم نجیب و میهمان‌دوست استان بوشهر فضای لازم را برای استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت را فراهم کرده‌اند.

فتح‌الله حقیقی افزود: احترام به بزرگی مردم، اطلاع از وضعیت توسعه استان بوشهر و شنیدن درخواست‌ها و مشکلات جامعه از جمله اهداف سفر کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر است.

معاون استاندار بوشهر اظهار کرد: با همت همه مسئولان، استان بوشهر از لحاظ اجرایی، امنیتی و ترافیکی برای میزبانی دولت تدبیر و امید مشکلی ندارد و آمادگی لازم در این استان وجود دارد.

وی بیان کرد: ستاد استقبال سفر متشکل از ۹ کمیته در استانداری راه‌اندازی و تلاش‌های زیادی شده تا از نظر ترافیکی، امنیتی(امنیت عمومی و خاص) مشکلی به وجود نیاید.

حقیقی دیدار مردمی رئیس جمهوری در ورزشگاه شهید بهشتی، اعزام نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان‌ها، دیدار رئیس جمهوری با قشرهای مختلف از جمله پزشکان، نخبگان، ایثارگران و علما و شنیدن سخنان نمایندگان آنها، نشست با سرمایه‌گذاران، شورای اداری، چند بازدید و مصاحبه با رسانه‌ها را از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر عنوان کرد.

وی یادآور شد: بر اساس اطلاعات دریافتی مردم استان بوشهر همانند همیشه با حضور پرشور و دیدنی خود استقبال خوبی از دولت یازدهم خواهند داشت.

حقیقی گفت: شور و نشاط ستادهای مردمی در مرکز استان یادآور روزهای انتخابات است و این بیانگر اشتیاق مردم برای میزبانی از دولت است.

وی درباره فعالیت مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری که در مرکز استان مستقر است بیان کرد: بهتر است مردم هرگونه پیام، درخواست، شکایت و انتقادی که دارند را از طریق سامانه ۱۱۱ ارسال و در کوتاه‌ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: آن دسته از افرادی که نیاز می‌بینند درخواست‌های خود را مکتوب ارایه کنند نیز به این سامانه مراجعه و نامه‌های خود را تحویل دهند.

حقیقی گفت: همانطور که حرمت میهمان واجب است باید حرمت میزبان نیز حفظ شود و در این ارتباط از مردم می‌خواهیم که کسی دنبال خودرو حامل رئیس جمهوری ندود و کسی نیز در سطح شهر به غیر از مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری حق جمع کردن نامه‌های مردم را ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: در ۲۳ ماه دی جاری شکوه، عظمت، شور و اقتدار مردم در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید دراستان بوشهر را خواهیم دید و امیدواریم با مصوبات مفید و اساسی دولت نشاط و شادابی دو چندان را به استان هدیه دهد.

سعید زرین‌فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز گفت: در جریان سفر هیات دولت به این استان و راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ۸۰۰ نفر از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این مرکز مستقر و برای پاسخگویی به مردم نیز ۲۰۰ دستگاه رایانه نصب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز