خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر:

حفظ آرامش مصلحت ملی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۶۴۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با توجه به این که حفظ آرامش مصلحت ملی است همه آحاد جامعه را به وحدت، همدلی و آرامش دعوت می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با توجه به این که حفظ آرامش مصلحت ملی است همه آحاد جامعه را به وحدت، همدلی و آرامش دعوت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، فتح‌الله حقیقی شامگاه دوشنبه در همایش هم‌اندیشی سازمان‌های مردم‌نهاد در استانداری بوشهر اظهار داشت: همه مردم استان بوشهر به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان نور چشم ما هستند و جایگاه والایی نزد مسئولان دارند.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا چشم و چراغ نظام هستند تصریح کرد: شهدا همواره خط قرمز مسئولان و مردم نظام اسلامی ایران هستند و خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران و مردم استان بوشهر توفیق بزرگی است که خداوند به مسئولان داده است.

حقیقی یادآور شد: حفظ آرامش مهم‌ترین اولویت‌های کشور و به‌ویژه در استان بوشهر به عنوان یک استان استراتژیک مصلحت بزرگ است و حساسیت این امر باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه تلاش جدی داشته باشیم.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جوانان و مسئولان در عرصه‌های مختلف نقش مهم خود را در حفاظت از دین و تمامیت اراضی نشان داده‌اند گفت: برای حفاظت از دین و تمامیت ارضی و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور کشور تلاش‌های زیادی شده و امروز نیز جوانان در عرصه‌های مختلف نقش خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

وی افزود: ما مسئولان ارادتمندان مردم نجیب و فهیم استان بوشهر هستیم و با وجود تفاوت سلیقه‌ها، همه به عنوان اعضای یک خانواده بزرگ برای حفظ وحدت و آرامش در این استان تلاش می‌کنیم.

حقیقی بیان کرد: مهم این است که هدف اصلی که نظام مقدس جمهوری اسلامی است را گم نکنیم و به دنبال وحدت و آرامش باشیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سفر رئیس جمهوری به این استان قرار داریم گفت: با حضور کاروان تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی که خواست همه مردم نجیب، فهیم و ارزشمند استان است، بدون شک گشایش‌هایی حاصل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: برای برنامه‌های سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر، پروژه‌هایی تعریف و نهایی شده که برکت خوبی برای استان حاصل می‌شود.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری همواره بر کرامت و تکریم مردم تاکید دارند طوری که دکتر روحانی به همه دولتمردان تاکید و سفارش می‌کنند، کرامت مردم را تحت هر شرایطی ارج نهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: حضور رئیس جمهوری در چند روز آینده به این استان پاسخ دکتر روحانی به سلام مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته است.

حقیقی ادامه داد: اطلاع و آشنایی به وضعیت استان بوشهر و تصمیم گیری برای توسعه پایدار از دیگر اهداف سفر استانی رییس جمهوری به بوشهر است.

وی خطاب به اعضای سازمان های مردم نهاد استان بوشهر گفت: همه ما رسالت داریم افزون بر حضور در آیین استقبال، زمینه و شرایطی فراهم کنیم که مردم راحت تر به استقبال از منتخب خود بیایند.

این مقام مسوول اظهارداشت: میانگین مشارکت مردم استان بوشهر در فعالیت های اجتماعی و انتخابات از شاخص کشوری بالاتر است و در سفر اخیر رییس جمهوری نیز حماسه حضور حداکثری در ۲۴ خرداد را تثبیت خواهند کرد.

وی از سازمان های مردم نهاد به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: درهمه کشورهای پیشرفته به نقش سازمان های مردم نهاد در تصمیم سازی اهمیت داده می شود و این مهم نیز باید در کشور ما نهادینه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز