خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اجتماعی استانداری بوشهر:

دولت در راستای تحقق خواسته‌های مردم گام برمی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۴۰

دولت تدبیر و امید درفعالیت بیش از یک ساله خود در راستای تحقق خواسته‌های مردم که تقویت آرامش، نشاط، پویایی و قانونمندی درجامعه است، گام برداشته است و این روند را ادامه می‌دهد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهرگفت: دولت تدبیر و امید در فعالیت بیش از یک ساله خود در راستای تحقق خواسته‌های مردم که تقویت آرامش، نشاط، پویایی و قانونمندی درجامعه است، گام برداشته است و این روند را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسین رزمجو، روز پنجشنبه، در همایش نقش سازمان‌های مردم نهاد در توسعه شهرستان دشتی افزود: مردم با انتخاب دکترروحانی در۲۴ خرداد سال گذشته، نشان دادند که خواهان آارامش جامعه وانسجام ملی درایران اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: ملت ایران هموراه خواهان آرامش جامعه هستند اما عده‌ای می‌خواهند سلیقه خود را برمردم حاکم کنند امروز معیار و میثاق همه ما قانون اساسی و اجرای قانون است که می‌تواند مملکت را نجات دهد.

مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: نمی‌دانیم چرا عده‌ای از اجرای قانون اساسی که خون بهای شهدای سرافراز ایران اسلامی است ترس دارند وخود را قیم مردم وحاکم بر آن‌ها و قانون می‌دانند.

رزمجو تاکید کرد: ملت ایران فهمیده و با دانش هستند اما عده‌ای سعی دارند کارهای خلاف قانون وسلیقه‌ای خود را به نام مردم و به عنوان قیم بر آن‌ها حاکم کنند.

وی ادامه داد: ‌‌ همان طور که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند جوانان باید مطالبه گر و پرسشگر باشند و اجازه ندهند مسوولان برخلاف قانون ومصلحت عمومی عمل کنند.

رزمجو افزود: تنها را ریشه‌دار کردن کارهای فرهنگی وتوسعه یافتگی و مطالبه‌گری جوانان راه اندازی وگسترش وترویج تشکل‌های غیردولتی در زمینه‌های مختلف، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی وعمومی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: اکنون یک هزار و۱۰۰هیات و تشکل غیردولتی مذهبی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند که این هیات‌ها فقط درماه‌های محرم وصفر برای عزاداری فعالیت می‌کنند.

رزمجو گفت: وجود این همه هیات مذهبی با پشتوانه و حمایت مساجد استان یک زمینه، ظرفیت و فرصت بسیارمناسب برای حل بسیاری از مشکلات و کاهش و پیشگیری ازمعضلات اجتماعی از جمله طلاق، مصرف موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی است.

فرماندار دشتی گفت: درشهرستان دشتی ۶۳ تشکل غیر دولتی و۱۷۰ هیات مذهبی فعالیت دارند.

غلامرضا مهرجو افزود: وجود این همه تشکل غیردولتی جوانان که درزمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی ومذهبی فعالیت دارند بهترین فرصت وظرفیت برای مسوولان در زمینه حل مشکلات وتوسعه شهرستان دشتی است.

وی اضافه کرد: رویکرد وبرنامه مسوولان شهرستان دشتی دردولت تدبیروامید تقویت وحمایت ازتشکل‌های مردم نهاد است وما این تشکل‌ها را به عنوان بهترین ظرفیت وفرصت برای توسعه شهرستان می‌دانیم.

شهرستان دشتی با مرکزیت شهررخورموج و ۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب بوشهر واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز