خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر؛

مبنای کار دولت مبتنی بر صداقت و شفافیت است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۳۷

دولت تدبیر و امید تاکنون اقدامات بسیار ارزشمند و مهمی انجام داده، ولی آنگونه که باید و شاید تاکنون اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای دولت به خوبی انجام نگرفته است.

مشاور و مدیر کل حوزه استاندار بوشهر گفت: مبنای کار دولت مبتنی بر صداقت و شفافیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد ستوده، چهار شنبه شب در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اشاره به اهمیت روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در واقع بهترین دستگاه‌های اجرایی هستند و هر چه روابط عمومی‌ها قوی‌تر باشند شاهد موفقیت بیشتری خواهیم بود.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر افزود: دولت تدبیر و امید تاکنون اقدامات بسیار ارزشمند و مهمی انجام داده ولی آنگونه که باید و شاید تاکنون اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای دولت به خوبی انجام نگرفته است.

وی اضافه کرد: دولت نباید در بین دستگاه‌های اجرایی خودش غریب واقع شود و روابط عمومی‌ها باید در این راستا تلاش بیشتر و موثرتری داشته باشند.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی بین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید بیشتر شود و انجام جلسات متعدد با محوریت روابط عمومی استانداری باید در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.

ستوده تصریح کرد: مبنای کار دولت مبتنی بر صداقت و ارائه گزارش شفاف به مردم است و روابط عمومی‌ها در این راستا نقش تاثیرگذاری بر عهده دارند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم هماهنگی روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها با دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها یادآور شد: تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی به منظور انعکاس فعالیت‌های دولت در رسانه‌ها اهمیت زیادی دارد و روابط عمومی فرمانداری‌ها باید در این راستا تلاش بیشتری کنند.

وی بر لزوم انعکاس خدمات دولت به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در ارتباط دوجانبه دولت و مردم دارند و باید در انعکاس مسائل و مشکلات مردم و مسئولان و خدمات دولت به مردم اهتمام ورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز