خبرگزاری کار ایران

بوشهری‌ها ۱۰ هزار تماس با سامانه سامد برقرار کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۴۸

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: بوشهریها با ۱۰ هزار تماس با سامانه سامد از طریق شماره تلفن ۱۱۱مطالب مورد نظر خود نسبت به دستگاههای اجرایی را مطرح کردند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: بوشهریها با ۱۰ هزار تماس با سامانه سامد از طریق شماره تلفن ۱۱۱مطالب مورد نظر خود نسبت به دستگاههای اجرایی را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، عباس قلی پور شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی برای توسعه سامانه ارتباطی مردم و دولت در استان بوشهر افزود: از این شمار یکهزار و ۲۰۰ مورد مربوط به دستگاههای اجرایی شامل شکایت، درخواست، پیشنهاد، انتقاد، طرح ایده و قدردانی بوده است.

وی یادآورشد: شماری از تماس های یاد شده نیز مشاوره بوده که همزمان با تماس حل شده است و بخشی نیز بجای دیگر تلفن های خدماتی و یا اضطراری ارتباط برقرار شده بود که باطل اعلام شد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر اضافه کرد: از مجموع یکهزارو ۲۰۰ تلفن مربوط به دستگاههای اجرایی، ۸۹۷ مورد درخواست شامل کمک مالی، اشتغال و درمان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲۸ مورد شکایت از عملکرد دستگاهها، ۴۰ مورد انتقاد، ۲۴ مورد گزارش و ۱۲ مورد نیز ایده و طرح بوده است و مابقی نیز سایر موارد است.

قلی پور گفت: از یکهزارو ۲۰۰ تماس ارتباطی به ۸۲۶ مورد پاسخ داده شد و ۱۸۱ مورد نیز بدلیل مغابرت با قانون پاسخ منفی دریافت کردند.

وی بااشاره به تاکید استاندار بوشهر بر تکریم ارباب و رجوع افزود: هم اینک مدت پاسخگویی به شکایات از طریق سامانه سامد ۳۰ روز است که براساس تاکید استاندار این مهم باید حداکثر به ۴۸ ساعت کاهش یابد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: بدستور استاندار بوشهر هم اینک سامانه سامد ازلحاظ فنی و ساختاری در حال بهبود است.

وی افزود: افزون بر شماره تلفن ارتباطی امکان ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۲۲۱۱۱ نیز برای شهروندان بوشهری فراهم شده ضمن اینکه آدرس پست الکترونیکی نیز که در سایت استانداری قرار دارد برای ارسال اسناد و مدارک پیش بینی شده است.

قلی پور با بیان اینکه مردم بهترین ناظران عملکرد دستگاههای اجرایی هستند یادآورشد: اگر پاسخ مطالبه ای از مراجعه کنندگان منفی هم باشد باید این نه گفتن توام با عزت و مهربانی به مراجعه کنندگان باشد.

این مقام مسوول گفت: برای اعتلای نظام و حرکت در مسیر آرمان های دولت باید با تمام وجود در خدمت مردم باشیم و صادقانه خدمات خود را ارایه دهیم.

وی افزود: خدمت در نظام اسلامی برای مسوولان هدیه ای الهی است که باید قدر این فرصت را دانست.

قلی پور یادآورشد: ارتباط مردم و دولت اولویت دارترین برنامه استاندار بوشهر است برهمین اساس یکی از شاخص های مهم ارزیابی عملکرد مدیران میزان پاسخگویی آنان به درخواست های مردم است.

وی گفت: مدیریت ارشد این استان در عین تاکید بر پاسخگویی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی به مردم از خود آنان نیز در چاچوب قانون دفاع و حمایت می کند.

قلی پور افزود: سامانه سامد حلقه ارتباطی بین مردم و دستگاههای اجرایی است طوریکه هم اینک ارتباط و دیدارهای مردمی و شرکت استاندار بوشهر در همایش ها از طریق همین سامانه برنامه ریزی می شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه در سفرهای استانی رییس جمهوری نامه نگاری جای خود را به سامانه سامد می دهد افزود: مردم باید از طریق سامانه ارتباطی یادشده مطالبات خود را مطرح کنند.

وی یادآورشد: ما باید خود را بجای مردم بگذاریم و با عملکرد درست خود به آنان اطمینان دهیم که دولت با تمام وجود بدون تفکیک و تمایز قایل شدن بین مردم در خدمت اقشار مختلف آنان است.

قلی پور ادامه داد: مردم نسبت به دولت دکتر روحانی امیدوار شده اند برهمین اساس باید نشاط و امید در بین مردم افزایش یاید که روابط عمومی ها در اصلاح فرایندهای سازمانی برای تصمیم سازی ارایه خدمات مطلوب به مطالبات مردمی رسالت مهمی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز