خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در بوشهر:

دوره‌های آموزشی برای فرمانداران سراسر کشور برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۶۳

فرمانداران پیش از انتصاب باید آموزش‌های کاربردی و لازم در حوزه وظایف خود و همچنین قوانین را فرا گیرند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: فرمانداران پیش از انتصاب باید آموزش‌های کاربردی و لازم در حوزه وظایف خود و همچنین قوانین را فرا گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی پورعلی‌مطلق در کارگاه آموزشی فرمانداران استان‌های بوشهر و هرمزگان در بوشهر با تاکید بر توجه به آموزش فرمانداران پیش از انتصاب اظهار داشت: فرمانداران هنگام انتصاب باید با قوانین به روز آشنا بوده و بر وظایف یک فرماندار اشراف داشته باشند.

وی تصریح کرد: بمنظور انجام هرچه بهتر امور لازم است فرمانداران پیش از انتصاب و یا ابتدای فرمانداری خود آموزش‌های کاربردی را فرا گیرند و مباحثو توجیه‌های لازم مربوط به حوزه مسئولیت خود را در اختیار داشته باشند.

پورعلی مطلق با بیان اینکه کارگاه آموزشی فرمانداران سه ماه است، گفت: این کارگاه هر هفته در یک استان و با مشارکت چند استان همجوار برگزار می‌شود که بازتاب خوبی نیز داشته است.

وی با اشاره به اینکه حداقل ۳۰۰ فرماندار در سطح استان‌ها مشغول به خدمت هستند تصریح کرد: برخی از فرمانداران پیش از انتصاب تجربه فرمانداری را داشته‌اند اما آموزش‌های کاربردی و لازم را ندیده‌اند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تلاش ما این است که با استمرار این کارگاه‌های آموزشی و ارتقا کیفی فعالیت آن‌ها، مشکل عدم آشنایی برخی فرمانداران با وظایف، حیطه اختیارات و قوانین روز را برطرف کنیم.

پورعلی‌مطلق افزود: هر چقدر تسلط فرمانداران بر قوانین و اشرافیت آنان به اختیارات و وظایف خود بالا‌تر برود بدون شک سطح کمی و کیفی خدمت به مردم نیز بطور چشمگیری افزایش می‌یابد.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: امیدواریم این کارگاه آموزشی با آشناسازی فرمانداران به وظایف خود و قوانینی که قانون گذار مشخص می‌کند، زمینه توسعه شتابان استان‌ها را فراهم کند.

سیداسماعیل موسوی افزود: این آموزش‌های کاربردی با ارتقای شاخص‌های خدمت، نقش قابل توجهی در شتاب بخشی به روند توسعه همه جانبه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز