خبرگزاری کار ایران

سفر هیآت بزرگ تجاری ترکیه به بوشهر

کد خبر : ۱۶۲۵۶۷

این هیئت تجاری که تعداد آنها بیش از ۶۰ نفر است، تعدادی از سرمایه‌گذاران ترک در زمینه‌های مختلف تجاری و بازرگانی و همچنین ریاست اتاق بازرگانی شهر ازمیر را تشکیل می‌دهند که برای شناسایی، بررسی و ارزیابی موقعیت‌های مختلف سرمایه گذاری در استان حضور می‌یابند.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر گفت: یک شنبه هفته جاری هیئت بزرگ تجاری ترکیه متشکل از جمعی از تجار و بازرگانان ترک وارد استان بوشهر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا علی‌اکبر شریف‌پور بوشهری اظهار داشت: این هیئت تجاری که تعداد آنها بیش از ۶۰ نفر است، تعدادی از سرمایه‌گذاران ترک در زمینه‌های مختلف تجاری و بازرگانی و همچنین ریاست اتاق بازرگانی شهر ازمیر را تشکیل می‌دهند که برای شناسایی، بررسی و ارزیابی موقعیت‌های مختلف سرمایه گذاری در استان حضور می‌یابند.

شریف پور بوشهری ادامه داد: صبح روز یکشنبه این هیئت از تهران مستقیما به عسلویه پرواز خواهند داشت تا از تاسیسات نفت و گاز بازدید کنند و جلسات و مذاکراتی در این زمینه با مدیران و مسئولان مربوطه داشته باشند، همچنین بعد از آن به بوشهر عزیمت خواهند کرد تا به میزبانی اتاق بازرگانی به بحثو گفتگو در زمینه‌های مشترک کاری بپردازند.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این سفر بازدید هیئت ترک از حوزه نخیلات استان، پرورش ماهی و میگو، منطقه ویژه اقتصادی، اداره بنادر و دریانوردی و جلسه با استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان بوشهر گفت: این سفر بازتاب سفر هیئت بوشهری است که سال گذشته در شهر ازمیر ترکیه حضور یافتند و امیدواریم با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی که استان عزیزمان در زمینه‌های مختلف دارد، در آینده‌ای نزدیک شاهد مراودات بیشتری بین دو کشور خصوصا بنادر بوشهر و ازمیر ترکیه در زمینه‌های تجارت، گردشگری، سرمایه‌گذاری باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز