خبرگزاری کار ایران

۴ مدیر جدید استانداری بوشهر معرفی شدند

کد خبر : ۱۴۵۹۱۳

استفاده از کارشناسان و نیروهای استانداری در پست‌های مدیریتی استانداری از برنامه‌های ما بوده و نگاه ما کارشناسی است و توقع هم داریم کارشناسان خود را آماده کرده و جایگاه واقعی خود را جدی بگیرند.

در آیینی با حضور استاندار بوشهر، چهار مدیر جدید استانداری بوشهر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آیینی با حضور استاندار بوشهر، معاونان استاندار و مدیران ستادی استانداری بوشهر، مدیران کل روابط عمومی، منابع انسانی، امور بانوان و همچنین مشاور ارشد استاندار در امور اجتماعی معرفی شدند.

استاندار بوشهر در این آیین با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم حضور بسیار باشکوهی در راهپیمایی داشتند و لازم است از این حضور حماسی تقدیر کنیم.

مصطفی سالاری با اشاره به انتخاب مدیران جدید گفت: استفاده از کار‌شناسان و نیروهای استانداری در پست‌های مدیریتی استانداری از برنامه‌های ما بوده و نگاه ما کار‌شناسی است و توقع هم داریم کار‌شناسان خود را آماده کرده و جایگاه واقعی خود را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه مدیران ستادی به مسائل مرتبط به استانداری و سیاستگذاری کلان در استانداری توجه کنند، تصریح کرد: مدیریت کلان و سیاستگذاری کار اصلی استانداری است که باید به آن توجه کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به انتصاب محمدباقر سعادت به عنوان مشاور ارشد امور اجتماعی استاندار گفت: ایشان از ابتدای فعالیت ستاد انتخابات روحانی و دولت تدبیر و امید فعالیت‌های خوبی داشت و همواره بر روش خود استوار مانده است.

سالاری با اشاره به انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی تصریح کرد: جناب موذنی از نیروهای اخلاق‌مدار و اخلاق‌محور است و امیدوار هستیم از توانمندی ایشان استفاده لازم را ببریم.

وی یادآور شد: انتظار است مدیر کل جدید روابط عمومی اخلاق حرفه‌ای را بر رسانه‌ها حاکم کند ضمن اینکه مهم‌ترین کار در روابط عمومی این است که روابط عمومی ادارات را با دید حرفه‌ای ببینیم.

سالاری با اشاره به اهمیت منابع انسانی تصریح کرد: تحول اداری و حفظ حرمت همکاران از اولویت‌های این حوزه باید باشد و همین اولویت‌ها نیز باید به سایر دستگاه‌ها تعمیم داده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تغییر مدیریت امور بانوان استانداری هم گفت: بنا داشتیم از نیروهای استانداری برای این حوزه استفاده کنیم و به همین دلیل یکی از بانوان تحصیلکرده استانداری را برای این پست در نظر گرفتیم.

دولت بر اعتدال در انتخاب مدیران تاکید دارد

وی تصریح کرد: دولت بر اعتدال در انتخاب مدیران تاکید دارد به همین دلیل ما بر اساس شایسته‌سالاری مدیران را انتخاب می‌کنیم و تلاش داریم از نیروهای توانمند و متخصص فارغ از توجه به گرایش سیاسی استفاده کنیم.

سالاری با تاکید بر استفاده از وجود جوانان برای مدیریت در استان اظهار داشت: در سطح بخشداران و مدیران اداری در شهرستان‌ها از وجود جوانان استفاده می‌شود.

استاندار بوشهر بر پاکدستی مدیران تاکید کرد و گفت: نیروهای جدیدی که مدیر شدند همین روند را دارند و البته باید با هر نوع فساد مبارزه جدی کنند.

وی گفت: قائل به تنگ نظری نبوده و مبنای کار را شایسته سالاری می‌دانیم و از افرادی هم که امروز تودیع می‌شوند توقع داریم با‌‌ همان قوت در زمینه کاری خود به مردم خدمت کنند.

مسئولیت امانت است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز در این مراسم گفت: یکی از بحث‌ها و موضوعات جدی و مورد توجه در دولت توجه به تحول اداری است.

سعید زرین‌فر افزود: مسئولیت یک امانت است و طبیعت امانت هم این است که تا زمانی که آن را در اختیار داری خواب راحت نخواهی داشت.

در این نشست مدیران سابق و جدید نیز با تقدیر از استاندار به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم تلاش و فعالیت شبانه‌روزی برای رشد و اعتلای استان بوشهر تاکید کردند.

در این آیین اکبر روشن‌ضمیر به عنوان مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری، کریم جعفری به عنوان مدیرکل روابط عمومی، فاطمه دهقانی به عنوان سرپرست امور بانوان و خانواده و محمدباقر سعادت نیز به عنوان مشاور ارشد استاندار در امور اجتماعی منصوب شدند.

در این مراسم همچنین از علی موذنی مدیرکل سابق روابط عمومی، زهرا عرفان مدیرکل سابق دفتر امور بانوان و خانواده و بهرام اسدیان مدیرکل سابق منابع انسانی استانداری تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز