خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تشریح کرد:

محوری‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۵

عامل معنویت، رهبری و مردم سه محور اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و نظام جمهوری اسلامی موجب تحقق انقلاب اسلامی با مبانی دینی و با محوریت ولایت فقیه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ایمان، معنویت، تقوا و توکل بر خداوند یکی از نخستین و محوری‌ترین عاملی بود که موجب پیروزی نظام شکوه‌مند انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در نشست محفل قرآنی در دشتی با تبریک دهه نور بر ظلمت با بیان اینکه ارزش شنیدن کلام وحی بسیار بالاست، گفت: عامل معنویت، رهبری و مردم سه محور اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و نظام جمهوری اسلامی موجب تحقق انقلاب اسلامی با مبانی دینی و با محوریت ولایت فقیه شد.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی موجب از بین بردن حکومت طاغوت و کوتاه کردن دست ظالمان و ستمگران از این مرزو بوم شد.

سروستانی افزود: ایمان، معنویت، تقوا و توکل بر خداوند یکی از نخستین و محوری‌ترین عاملی بود که موجب پیروزی نظام شکوه‌مند انقلاب اسلامی شد.

وی نقش رهبری و ولایت را دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت و کوتاه کردن دست ظالمان و ستمگران عنوان کرد و یادآور شد: بسیاری از انقلاب‌ها و قیام‌ها قبل از نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفتند اما هنوز به سرمنزل مقصود نرسیده‌اند.

سروستانی اضافه کرد: چون در راس نظام جمهوری اسلامی یک رهبر دینی مثل امام(ره) بودند و به عنوان یک عبد صالح نقش خود را ایفا کرد همه مردم گرد او حلقه زدند و او را یاری کردند تا موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی نقش مردم را سومین و اساسی‌ترین محور پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم وقتی متوجه شدند که گفتمان، گفتمان دینی، اسلام و معنویت است آمدند و از امام حمایت کردند.

در ادامه پس از دکلمه توسط دو قاری خردسال، قاسم مقدمی قاری بین‌المللی و مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان به قرائت قرآن پرداخت.

در پایان نیز از ۲۰ قاری خردسال شهرستان دشتی با هدایایی تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز