خبرگزاری کار ایران

مرکز مالی ایران برگزار می‌کند؛

کارگاه آموزشی تامین مالی صنعت ساختمان

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۶۶۳

کارگاه آموزشی «تامین مالی صنعت ساختمان از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری» 27 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز مالی ایران، شرکت‌کنندگان در این کارگاه ضمن اطلاع از عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان، با ارکان صندوق، ساز و کار و مقررات مرتبط، مزایا و مخاطرات آن به صورت تخصصی و کاربردی آشنا می‌شوند. آشنایی فعالان بازار سرمایه و بازار ساخت و ساز با عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری، روندهای تاسیس و بهره‌برداری از مزایای آن از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان نهادهای مالی هستند که به‌عنوان شخصیت حقوقی مستقل با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل می‌شود. صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان پس‌اندازهای خرد و کلان را جمع‌آوری کرده و به‌وسیله آن فعالیت می‌کنند و سپس عواید ناشی از آن را بین سرمایه‌گذاران تقسیم می‌کنند.

در این کارگاه آموزشی مباحثی از جمله: آشنایی با انواع روش‌های تامین مالی املاک و مستغلات، اصول، ساختار ، عملکرد و تامین مالی پروژه‌ها از طریق صندوق و مزایای آن، انواع NAV در صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان و مخاطرات و فرایند تسویه در آن بررسی می‌شود. همچنین روند تاسیس و عرضه صندوق در بازار سرمایه ارائه می‌شود.

سلمان خادم المله استاد دانشگاه و کارشناس بازار سرمایه تدریس این دوره آموزشی را برعهده دارد. در پایان کارگاه گواهینامه‌ای از سوی مرکز مالی ایران به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

کارشناسان شرکت‌های تامین سرمایه، سرمایه‌گذاری‌ها، مشاور سرمایه‌گذاری‌ها، کارگزاری‌ها، کارشناسان امور زمین و ساختمان شرکت‌های مادر تخصصی، اعضای انجمن صنفی انبوه‌ سازان مسکن و ساختمان استان‌های کشور و اعضا اتحادیه صنف مشاوران املاک شهرهای کشور از جمله مخاطبان این دوره آموزشی هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره آموزشی می‌توانند به نشانیwww.ifc.ir  (بخشآموزش) مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز