خبرگزاری کار ایران

مرغ منجمد برای نخستین بار در بورس کالا معامله شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۵۰

۴۰ تن مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام به قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ ریال برای نخستین بار، در بورس کالا توسط این کارگزاری خریداری شد.

مدیر کالایی کارگزاری سهم آشنا گفت: ۴۰ تن مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام به قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ ریال برای نخستین بار، در بورس کالا توسط این کارگزاری خریداری شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، امین شکرریز در خصوص بسته بندی وزنی و تاریخ مصرف مرغ منجمد معامله شده در بورس کالای ایران، افزود: این مرغ از لحاظ وزنی دارای رنج یک و با تاریخ انقضای زیر یکماه در تالار داخلی بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

وی در توضیح بسته بندی وزنی مرغ منجمد در بورس کالای ایران، گفت: در مجموع مرغ منجمد در دو گرید رنج یک و دو در بورس کالای ایران عرضه می شود که به لحاظ وزنی بایکدیگر متفاوت است.

مدیر کالایی سهم آشنا توضیح داد: مرغ منجمد پذیرش شده در بورس کالای ایران از نظر تاریخ انقضا به سه دسته تاریخ انقضای زیر یکماه، ۳ تا ۶ ماه و ۶ تا ۸ ماه دسته بندی می شود که بسته به تاریخ انقضای آن قیمتش متفاوت است.

وی افزود: از زمان عرضه مرغ منجمد در بورس کالای ایران تاکنون ۱۶ بار عرضه مرغ منجمد صورت گرفت که ۱۰ بار آن در تالار داخلی و ۶ بار در تالار صادراتی عرضه شد.

شکرریز گفت: شرکت های پیشگامان نصر زنجان و پشتیبانی امور دام دو عرضه کننده مرغ منجمد در بورس کالای ایران هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز