خبرگزاری کار ایران

با خردسال‌ترین سهام‌دار وال استریت آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۷۵

دانش آموز آمریکایی در حال حاضر، با استفاده از ثروت خود یک خودرو بی ام و و آپارتمان گران قیمت در محله منهتن نیویورک خریداری کرده است.

جردن کسلر ۵ ساله و محمد اسلام ۱۷ ساله، اعجوبه هایی که از راه خرید و فروش سهام در وال استریت توانستند به ثروت هنگفتی دست یابند.

به گزارش ایلنا، محمد اسلام تنها در ساعت تفریح خود در مدرسه و با استفاده از اینترنت توانست یکی از برجسته ترین سهامداران وال استریت شود.

محمد اسلام در خصوص ثروت ۷۲ میلیون دلاری خود گفت: من طبق اصول خودم معاملات را انجام می دادم و هیچوقت در این بین گمراه نمی شدم و قانون اصلی بازار مبنی بر کاهش شکست و افزایش سود را رعایت نمی کردم و این اخلاق معامله گری موجب افزایش بازدهی من شد و به همین دلیل آن را سرلوحه کار خود قرار دادم.

وی افزود: معاملات را از سهام پنی آغاز کردم(سهام پنی به سهام شرکت های کم بازده اشاره کند که سهام آنها به یک دلار هم نمی رسد و براساس پنی و پول خرد معامله می شود).

محمد و دو نفر از دوستانش قصد دارند در ماه ژوئن سال آینده پس از فارغ التحصیل شدن از مدرسه و دریافت جواز کار، بنیاد سرمایه گذاری خصوصی خود را تاسیس کنند.

هدف آنها کسب یک میلیارد دلار درآمد از طریق معاملات بورس تا آخر سال آینده میلادی است.

این دانش آموز آمریکایی در حال حاضر، با استفاده از ثروت خود یک خودرو بی ام و و آپارتمان گران قیمت در محله منهتن نیویورک خریداری کرده است.

محمد اسلام سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی موسسه Business Insider به عنوان یک پدیده در سرمایه گذاری معرفی شد.

اما جردن کسلر ۵ ساله پسر کوچک یکی از کارکنان رینگ معاملاتی بورس نیویورک گلن کسلر، است.

جردن به این دلیل که مادری کارمند دارد و چند روز برای رفتن به مهدکودک حال و اوضاع مناسبی از لحاظ جسمانی نداشته، مجبور شد تا با پدر برای چند روز متوالی به بورس نیویورک بیاید تا هم پدر از او مراقبت کند هم در خانه تنها نباشد. اما این چند روز توانست آینده دیگری را برای جردن رقم بزند.

کسلر با استفاده از موبایل پدر و بازی با آن در زمانی که گلن کسلر مشغول کار بود، دست به معامله سهام زد و حالا پس اندازی هنگفت برای خود کسب کرده است البته در این میان، راهنمایی های پدر جردن، یکی از رموز موفقیت وی محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز