خبرگزاری کار ایران

شاخص بورس به ارتفاع ۷۰ هزار واحدی سقوط کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۳۸

یکشنبه ۲۳ آذر ماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد ۵۶۴ هزار و ۷۳۱ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۵۹۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در ۴۵ هزار و ۶۷۸ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در جریان معاملات امروز شاخص کل در ادامه روند منفی خود با ۷۵۱ واحد ریزش به ارتفاع ۷۰ هزار و ۲۹۱ واحدی سقوط کرد.
شاخص بازار اول با کاهش ۶۹۱ واحدی به ارتفاع ۵۱ هزار و ۶۶۲ واحدی و شاخص بازار دوم با کاهش ۵۷۰ واحدی به ارتفاع ۱۳۹ هزار و ۲۹۷ واحد رسید.

به گزارش ایلنا، در معاملات امروز در گروه نمادهای تالار بورس تنها نماد ایران ترانسفو با روند مثبت ۳.۸۲ واحدی روبرو شده است اما مابقی نمادها روند منفی به خود گرفتند به طوری که در گروه خودرویی‌ها ایران خودرو با کاهش ۳.۸۳ واحدی و پارس خودرو با کاهش ۳.۶۶ واحدی به کار خود ادامه می‌دهند.

علاوه بر این در گروه بانکی‌ها نیز روند منفی همچنان ادامه دارد و بانک ملت روند منفی ۱.۷۹ واحدی و بانک صادرات ایران روند منفی ۳.۳۳ واحدی را تجربه کردند.

بر اساس این گزارش سایر نمادهای تالار حافظ همچون صنایع آذرآب و سرمایه‌گذاری صنعت نفت به ترتیب کاهش ۱.۳۱ و ۱.۹۱ واحدی را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است گروه شاخص‌های تالار بورس امروز قرمز رنگ بودند به طوری که شاخص صنعت با روند نزولی ۷۵۱ واحدی، شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر با روند نزولی ۲۹ واحدی، شاخص آزاد شناور با روند منفی ۱۰۸۵ واحدی و شاخص ۳۰ شرکت بزرگ با روند منفی ۴۷ واحدی روبرو شدند.

همچنین شاخص بازار اول با کاهش ۶۹۱ واحدی به ارتفاع ۵۱ هزار و ۶۶۲ واحدی و شاخص بازار دوم با کاهش ۵۷۰ واحدی به ارتفاع ۱۳۹ هزار و ۲۹۷ واحد رسید.

گفتنی است در معاملات امروز تالار بورس توقف نمادهای معاملاتی(شمواد)،(فجام)،(خپویش)، اطلاعیه مهم در خصوص عدم امکان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتی فوکا صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز