خبرگزاری کار ایران

تولید خودرو سایپا کاشان در بازار پایه فرابورس درج شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۹۸

به استناد تبصره " ب " ماده ۹۹ قانون برنامه پنجم توسعه و موافقت کمیته عرضه فرابورس، شرکت تولید خودرو سایپا کاشان با نماد " خکاشا " به عنوان یکصد و هفتاد و دومین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های بازار پایه درج شد.

شرکت تولید خودرو سایپا کاشان به عنوان یکصد و هفتاد و دومین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فرابورس، به استناد تبصره " ب " ماده ۹۹ قانون برنامه پنجم توسعه و موافقت کمیته عرضه فرابورس، شرکت تولید خودرو سایپا کاشان با نماد " خکاشا " به عنوان یکصد و هفتاد و دومین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های بازار پایه درج شد.

همچنین در مبادلات امروز، ۱۸۵.۵ میلیون اوراق به ارزش ۷۴۱ میلیارد ریال جابه جا شد و شاخص با رشد ۰.۸۱واحدی به ۸۵۳.۲۹ واحد صعود کند.

در این میان بیشترین ارزش و حجم معاملات به بانک حکمت تعلق گرفت و در پایان هر سهم با رشد ۴.۸ درصدی ۱۳۱۲ریال را ثبت کرد.

از سوی دیگر در بازار اوراق با درآمد ثابت، اوراق اجاره رایتل بیشترین حجم معاملات را با مبادله ۹۵ هزار و ۷۰۰ ورقه از آن خود کرد.

در بازار ETF هم صندوق سرمایه گذاری الماس با معامله ۱۹۸هزار ورقه از بیشترین حجم معاملات بهره برد.

گفتنی است، هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن با کاهش ۳.۲ تا ۰.۴ درصدی همراه بود به طوری که اوراق تسهیلات مسکن دی ۹۰ با ۳.۲ درصد افت به ۸۰۴ هزارو ۸۹۷ ریال رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز