خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه کیش فرصتی برای جذب سرمایه های خارجی و سرمایه گذاری های مشترک

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۵۹

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اولین بار نیست که در کشور برگزار می شود و در دوره‌های گذشته هم، منشا آثار مثبتی بوده است. وی تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه در منطقه آزاد کیش فرصت های جدیدی برای تجار و فعالان پولی و مالی کشور ایجاد خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس انرژی گفت: از آنجایی که حضور در مناطق آزاد به ویزا نیازی ندارد، سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند به راحتی وارد سرمایه‌گذاری‌های مشترک شوند و فعالیتهای خود را نیز به اشتراک بگذارند.

به گزارش ایلنا، یاسر فلاح برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و بازار سرمایه همچنین نمایشگاه بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور را در جزیره کیش فرصت مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی توصیف کرد و گفت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اولین بار نیست که در کشور برگزار می شود و در دوره‌های گذشته هم، منشا آثار مثبتی بوده است. وی تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه در منطقه آزاد کیش فرصت های جدیدی برای تجار و فعالان پولی و مالی کشور ایجاد خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس انرژی از برگزاری نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و حضور سرمایه‌گذاران خارجی در جزیره کیش به عنوان منشا یک اتفاق خوب خبر داد و افزود: از آنجایی که حضور در مناطق آزاد به ویزا نیازی ندارد، سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند به راحتی وارد سرمایه‌گذاری‌های مشترک شوند و فعالیتهای خود را نیز به اشتراک بگذارند.

فلاح با تاکید بر اینکه شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه باید در حوزه بازاریابی فعال باشند، ادامه داد: با توجه به بهبود روابط خارجی، فضای گفت‌وگو بین ایران و اروپا و حتی کشورهای غربی مثبت شده و همین فضای تفاهم و آرامش موجب شده تا ترس سرمایه‌گذاران خارجی برای ورود به ایران از بین برود.

وی با اشاره به شرایط ویژه جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد تصریح کرد: عدم نیاز به ویزا و تشریفات جهت سرمایه‌گذاران خارجی و معافیت های گسترده مالیاتی فرصت مناسبی است تا فعالان و تجار ایرانی نیز در این نمایشگاه فعال باشند و مذاکرات جدی‌تری را پیگیری کنند.

فلاح همچنین به حضور بسیاری از فعالان حوزه انرژی حاضر در بورس اوراق بهادار در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: جزیره کیش در کنار بعد گردشگری، استعداد ویژه‌ای برای تبدیل شدن به پایگاه انرژی منطقه دارد و فعالان بورس حاضر در این نمایشگاه می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و در بخش سرمایه‌گذاری و هم در بخش فروش محصولات مشتریان جدیدی پیدا کنند.

وی با اشاره به حضور بورس انرژی در نخستین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و بازار سرمایه در جزیره کیش، افزود: در این نمایشگاه فرصت خوبی برای حضور و مذاکره فعالان بورسی با مشتریان جدید ایجاد شده و از حضور این مشتریان استقبال می‌کنیم.

‫نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و بازارسرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور ۲۹ مهر تا ۲ آبان در جزیره کیش‬ برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز