خبرگزاری کار ایران

۱.۵ هزار میلیارد ریال اوراق در فرابورس خرید و فروش شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۰۲

قیمت هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن خرداد ۹۱ با ۱.۱درصد افت به ۹۵۲ هزار و ۵۹۱ ریال رسید.

در نخستین روز هفته کاری سهامداران فرابورسی ۵۳ میلیون اوراق را به ارزش ۱.۵هزار میلیارد ریال مورد معامله قرار دادند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، امروز در بازار فرابورس ۵۳ میلیون اوراق به ارزش ۱.۵ هزار میلیارد ریال در ۱۳هزار و ۶۷۴ نوبت معامله شد و شاخص فرابورس با ۱.۴ واحد نزول به ۸۰۵.۱۵ واحد رسید. همچنین بانک ایران زمین با معامله ۲۵.۴ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را داشت. این در حالی است که هر سهم آن با رشد ۲.۶ درصدی مواجه بود و به نرخ ۱۵۸۱ ریال در سیستم معاملات ثبت شد.

در عین حال نماد های حق تقدم خدمات دریایی و بندری سینا و سرمایه گذاری اقتصاد نوین و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان بیشترین رشد قیمت را داشتند و بیشترین کاهش قیمت به گروه سرمایه گذاری میراثفرهنگی و حق تقدم افرانت اختصاص داشت.

افزون بر این در بازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می شود، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب، نماد اجاره قائد بصیر ۲۰۰ هزار برگه واجاره رایتل ۵۳ هزار و ۳۳۰ برگه کسب کردند.

در همین حال قیمت هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن خرداد ۹۱ با ۱.۱درصد افت به ۹۵۲ هزار و ۵۹۱ ریال رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز