خبرگزاری کار ایران

عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی در تالار صادراتی

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۲۴

در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۷۵ تن جودامی روسیه به قیمت پایه ۹۲۷۰ ریال درهر کیلو عرضه می شود. علاوه بر این، ۱۰۰ تن خرمای کبکاب بوشهر به قیمت پایه ۱۲ هزار ریال در هر کیلو راهی تالار معاملات می شود.

روز چهار شنبه ۲۲ مرداد ماه، تالار صادراتی بورس کالای ایران شاهد عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، دراین روز و در تالار صادراتی، ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع معدنی میشدوان به قیمت پایه ۳۶ دلار در هر تن عرضه می شود. همچنین، ۵ هزار تن قیر پلیمری ۶۰۷۰ شرکت معماران تجارت آفتاب، ۱۴۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت اصفهان قیر و ۲۰۰ تن قیر MC۳۰ شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب راهی تالار معاملات می شود.

شرکت فولاد خوزستان نیز در حالی با ۱۰ هزار تن شمش بلوم به قیمت پایه ۱۵ هزار و ۵۵۵ ریال و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد که در صورت تقاضا ۳۰ هزار تن دیگر به حجم این محصول افزوده می شود. علاوه بر این، در صورت تقاضا، ۱۳۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷ شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) به قیمت پایه ۶۸ هزار و ۵۰۰ ریال روی تابلوی عرضه می رود.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۷ هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت تندگویان تهران، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت اصفهان عرضه می شود. در گروه مواد شیمیایی نیز حدود ۲۴ هزار تن انواع محصولات مجتمع های پتروشیمی برزویه، بوعلی سینا، بیستون، تندگویان، خراسان، رازی، شیراز، فن آوران، فجر، کرمانشاه، مارون و شرکت های سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و فرسا شیمی عرضه را تجربه می کند؛ از جمله مهمترین مواد شیمیایی عرضه شده در این روز می توان به ارتوزیلین، الکیل بنزن خطی، اسید ترفتالیک، کریستال ملامین، اوره صنعتی، اسید سولفوریک، گوگرد، کربنات سدیم، جوش شیرین، اسید استیک، منو اتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول اشاره کرد.

گروه قیر نیز شاهد عرضه ۲۵ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی و ۲۰ هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد است.

گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۷۵ تن جودامی روسیه به قیمت پایه ۹۲۷۰ ریال درهر کیلو عرضه می شود. علاوه بر این، ۱۰۰ تن خرمای کبکاب بوشهر به قیمت پایه ۱۲ هزار ریال در هر کیلو راهی تالار معاملات می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از ۱۹۶ هزار تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز